ایسر تلفن 6 اینچی Liquid S2 را معرفی کرد: قابلیت ضبط ویدیو 4K، پردازنده S 800 و دوربین 13 مگاپیکسل

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسر نیز همچون دیگر کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند نسبت به ساخت فبلت اقدام کرده و تلفن 6 اینچی خود را با نام Liquid S2 چند روز پیش از شروع نمایشگاه IFA 2013 رونمایی نموده است.
تبلیغات

این تلفن اندرویدی مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 4K است و از پردازنده قدرتمند S800 کوالکام بهره می‌برد. ایسر تلفن Liquid S2 را اولین تلفن با قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 4K در دنیا می‌داند، قابلیتی که احتمالا به زودی شاهد آن در گلکسی نوت 3 و هونامی سونی خواهیم بود. این تلفن مجهز به دوربین 13 مگاپیکسل با فلش LED در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو است.

صفحه نمایش 6 اینچ S2 از نوع IPS LCD با رزولوشن Full HD است. S2 در واقع از طراحی مشابه S1 برخوردار است، اما کمپانی امریکایی سازنده آن سعی نموده تا بهبودهای نرم افزاری بسیاری را در آن اعمال کند. بیشترین تغییرات نیز در نرم افزار دوربین اعمال شده‌ است تا کنترل بهتری بر تنظیمات داشته و امکان تنظیم فوکوس، و میزان نور دهی را میسر سازد.

Liquid S2 از نظر مشخصات سخت افزاری در سطح بهترین تلفن‌های هوشمند بازار است؛ این تلفن به Snapdragon 800 با 4 هسته 2.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم و یک باتری پرظرفیت 3,300 میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

Liquid S2 نیز همچون دیگر موبایل‌های ایسر ابتدا وارد بازار اروپا می‌شود و مشخص نیست که ایسر آن را برای بازار امریکا یا آسیا عرضه کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید چند روز تا شروع نمایشگاه IFA 2013 صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات