یاهو در امریکا از نظر تعداد بازدیدکننده از گوگل پیشی گرفت

شرکت ComScore که در زمینه ارائه آمار ترافیک وب فعال است، گزارش داده که برای اولین بار از سال 2011، یاهو نسبت به گوگل، تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. بر اساس این گزارش که مربوط به کاربران و بازدیدکنندگان ایالات متحده است، حالا یاهو، ترافیک بیشتری را در ایالات متحده تحت کنترل دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

یاهو با ۱۹۶.۶ میلیون بازدید، از گوگل با ۱۹۲.۳ میلیون بازدید پیشی گرفته و به این ترتیب از نظر ترافیک وب در ایالات متحده، بالاتر از گوگل قرار می‌گیرد. گزارش و لیست‌ ComScore به تازگی منتشر شده است و بر اساس آن یاهو در طول ۲ سال گذشته، در رتبه‌های دوم و سوم بوده و تا به حال به جایگاه نخست نرسیده بود. ComScore در گزارش خود اعلام کرده که این تعداد بازدید‌کننده، شامل ۳۸.۳ میلیون بازید تامبلر (Tumblr) نمی‌شود. در‌واقع تامبلر نیز در لیست ComScore و در رتبه ۲۸ قرار گرفته است. بنابراین، افزایش ناگهانی بازیدکنندگان، نتیجه خرید اخیر یاهو نیست:

در حال حاضر، تامبلر در مجموعه وب‌سایت‌های یاهو گنجانده نشده است. از این رو به نظر می‌رسد فاکتورهای دیگری در این مسأله مؤثر بوده‌اند. رقابت نزدیک یاهو و گوگل در تعداد بازدیدکنندگان، با توجه به نوسانات ماهانه و فصلی، طبیعی به نظر می‌رسد.

تعداد بازدیدکنندگان یاهو، نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۱۲، نزدیک به ۲۰ درصد افزایش داشته است.

ComScore List

از زمانی که مریسا میر، در رأس امور قرار گرفته، یاهو ۲۲ خرید انجام داده که بزرگترین آن‌ها Tumblr با قیمت ۱.۱ میلیارد دلار بوده است. یاهو در ماه‌های اخیر بر روی کاربران موبایل و تبلت تمرکز کرده است. تعداد کاربران Yahoo! Mail در تبلت، ۱۲۰ درصد افزایش یافته است. از طرف دیگر اپلیکیشن آب‌وهوای یاهو (Yahoo! Weather) چندین جایزه در زمینه طراحی کسب کرده است.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید