تصویر و مشخصات فنی تلفن 4.5 اینچی اچ تی سی با نام Zara فاش شد: رابط کاربری Sense 5.5 و اندروید 4.3

سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
تقریبا یک ماه پیش بود که اخبار مربوط به گوشی جدید اچ تی سی  به بیرون درز کرد، تلفنی که طراحی آن ترکیبی از سری One و Desire است. امروز نیز اطلاعات جدیدی از این گوشی همراه با یک عکس منتشر شده که طرفداران این کمپانی تایوانی را بیش از پیش با محصول جدید آن آشنا می‌سازد.
تبلیغات

HTC Zara نام گوشی جدید میان رده‌ای است که گفته می‌شود ترکیبی از گوشی‌های سری One و Desire می‌باشد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچ  با رزولوشن qHD یا 540 در 960 پیکسل، پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 مگاپیکسل دوربین اصلی (البته به نظر می‌رسد که دوربین این گوشی مجهز به فناوری اولتراپیکسل نباشد)، باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی، 8 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه حافظه microSD می‌باشد.

همچنین گفته می‌شود که اچ تی سی در نظر دارد نسخه 5.5 از رابط کاربری معروف خود به نام Sense و اندروید نسخه 4.3 بر روی این گوشی استفاده نماید.

بر طبق گزارشات متعدد، این گوشی قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی روانه بازار شود و از آنجایی که این تلفن قرار است قیمت ارزانی داشته باشد بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است.

نظر شما در مورد HTC Zara چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات