در مسابقه آنلاین آواژنگ شرکت کرده و کارت گرافیک جایزه بگیرید

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
آواژنگ علاوه بر توزیع گسترده کارت گرافیک در بازار کشور و ارائه خدمات پس از فروش، جهت آشنایی هرچه بیشتر کاربران با خصوصیات و امکانات معماری Kepler و کارت‌های سری GTX780 و GTX770 گیگابایت اقدام به برگزاری یک مسابقه آنلاین کرده است.
تبلیغات

چندی پیش کارت‌های گرافیکی سری GTX700 گیگابایت وارد بازارهای جهانی و کشور شد. تاکنون نیز قدرتمندترین مدل‌های این سری، یعنی کارت‌های GTX780 و GTX770 دراختیار کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند. مدل‌های موجود این سری در حال حاضر به ترتیب با قیمت‌های حدودی یک میلیون و 980 هزار و دو میلیون و 980 هزار تومان به فروش می رسند. به‌زودی مدل GTX760 نیز روانه بازار خواهد شد.

این مسابقه شامل یک مقاله فنی و پنج سؤال چهار گزینه‌ای از محتویات آن است که برای مطالعه مقاله و دریافت پرسشنامه می‌توانید به وب سایت Avajang.com مراجعه کنید. همچنین جوایز این مسابقه سه عدد کارت گرافیک گیگابایت N630-2GI با 2 گیگابایت حافظه است. این مسابقه از تاریخ دوازدهم تیرماه آغاز شده و مهلت شرکت در آن تا بیستم همین ماه است.

گیگابایت جزو اولین شرکت‌هایی بود که علاوه بر نمونه مرجع، نسخه های انحصاری اورکلاک شده از این سری محصولات را طراحی و تولید کرد. همچنین تعبیه سیستم خنک‌کننده WINDFORCE 3x 450W روی این محصولات، کارایی خنک کنندگی آن‌ها را نیز به میزان قابل توجهی افزایش داده است. پردازنده گرافیکی این سری کارت‌ها از Kepler بهره برده و به دلیل وجود هسته های CUDA بیشتر، علاوه بر توان گرافیکی بسیار بالا، مصرف انرژی پایین تری نسبت به نسل های گذشته دارد. برای مثال کارت گرافیک GTX780 مجهز به 23.4 هسته CUDA است، که این عدد در کارت نسل گذشته GTX680 برابر با 1536 است. همچنین تعداد ترانزیستورها بیش از دو برابر شده و از 3.5 میلیارد به 7.1 میلیارد رسیده است. از جمله ویژگی های کاربردی قابل توجه سری GTX780 و GTX770، می‌توان پشتیبانی از خروجی های DVI-D دوگانه، HDMI و DisplayPort با قابلیت اتصال هم‌زمان به چهار صفحه‌نمایش را نام برد.

مسابقه تمام شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات