سامسونگ از Galaxy S 4 mini مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی پرده‌برداری می‌کند

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از ماه‌ها شایعه پراکنی سامسونگ امروز اعلام کرد که تولید انبوه گوشی گلکسی اس 4 مینی را آغاز کرده و به زودی آن را به بازار عرضه خواهد کرد. مشخصات این گوشی در نوع خود جالب است و می‌تواند نظر بسیاری از دوستداران این برند کره‌ای را به خود جلب نماید. در ادامه با زومیت همراه باشد.
تبلیغات

بالاخره سامسونگ شایعات مربوط به تولید انبوه گلکسی اس 4 مینی را تایید کرد؛ این گوشی هوشمند جدید سامسونگ تحت سیستم عامل اندروید نسخه 4.2.2 کار می‌کند و به صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع qHD Super AMOLED، پردازنده 1.7 گیگاهرتز دو هسته‌ای (که احتمالا Snapdragon 400 است)، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل مجهز است.

وزن کلی این گوشی چیزی در حدود 107 گرم گزارش شده است. بنابر شایعات، گلکسی اس 4 مینی با رابط کاربری TouchWiz سامسونگ عرضه خواهد شد که تقریبا شامل تمام امکاناتی است که سامسونگ در این رابط کاربری برای دیگر پرچمداران خود قرار داده است. این گوشی در دو رنگ «شبنم سفید» و «غبار مشکی» عرضه خواهد شد که طبق معمول این رنگ‌ها هم من درآوردی هستند و خود سامسونگ این اسامی را برای آن انتخاب کرده است. هنوز قیمت و همچنین تاریخ رسمی عرضه این گوشی مشخص نیست اما آنچه که معلوم است این است که سامسونگ در کنفرانس Premiere 2013 که در تاریخ 30 خردادماه امسال در لندن برگزار می‌شود قصد دارد تا از این گوشی به طور رسمی پرده‌برداری کند.

نظر شما در مورد این گوشی سامسونگ چیست؟ آیا گلکسی اس 4 مینی می‌تواند موفقیت گلکسی اس 4 را تکرار کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات