تماشا کنید: Call Of Duty: Ghosts برای ایکس باکس وان معرفی شد

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۰
مطالعه 5 دقیقه
عنوان جدید از سری بازی‌های محبوب Call Of Duty امشب در کنفرانس ایکس باکس جدید مایکروسافت معرفی شد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که هیچ نسخه‌ای از این بازی مثل این نسخه نبوده و با مشاهده دموها و تصاویر بازی ما هم انصافا به این جمله اعتقاد پیدا کردیم. کیفیت بازی به شکل خارق‌العاده‌ای طبیعی شده و بازی پر است از افکت‌ها و صحنه‌های سینمایی. برای کاوش بیشتر این بازی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امشب در کنفرانس معرفی ایکس باکس جدید مایکروسافت، جدیدترین عنوان از سری بازی‌های ندای وظیفه معرفی شد و به لطف بستر بسیار قوی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایکس باکس قسمت‌هایی از بازی پخش شد که بدون شک دل هر بازی خور را می‌رباید. کیفیت بازی و همچنین فیزیک حرکتی آن به قدری طبیعی شده که خود من که تمامی قسمت‌های ندای وظیفه را بازی کرده‌ام با دیدن دموی این بازی شگفت زده شدم. تمامی جزئیات با دقت بسیار زیادی رعایت شده‌اند طوری که در عکس‌ها و فیلم‌ها این جزئیات کاملا مشخص‌اند. حال شما را دعوت می‌کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید با عکسهای این نسخه:

cod14 3
cod14 14
cod14 17
cod14 12
cod14 19
cod14 11
cod14 9
cod14 5
cod14 6
cod14 1

طبق ادعای Activision، کمپانی پخش‌کننده این بازی، نسخه جدید از این مجموعه همانند مجموعه‌های گذشته، قابلت بازی به‌صورت گروهی را نیز دارا است که البته در بستر ایکس باکس این کار به وسیله XBOX LIVE میسرمی‌شود. Call of Duty:Ghosts از یک موتور بازی جدید استفاده می‌کند که قابلیت‌های شگفت‌انگیز خود را مدیون آن است. این موتور بازی جدید از فیزیک و همچنین گرافیک بسیار بالا بهره‌مند است. در دمویی که امشب دیدیم ایکس باکس وان قادر بود بازی را در حداکثر کیفیت خود با نرخ تصویر 60 فریم‌بر‌ثانیه اجرا کند که فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد.

ویژگی جدیدی که به این بازی اضافه شده است نقشه پویا است که این قابلیت در قسمت بازی‌ گروهی نمایان است. نقشه پویا یعنی هر بار که شما به‌صورت گروهی این بازی را انجام می‌دهید بنابر اقتضای بازی، نقشه نیز تغییر خواهد کرد و این یعنی اینکه دیگر با نقشه تکراری رو‌به‌رو نیستیم. برای مثال زمانی‌که شما به‌صورت گروهی در یک نقشه ثابت بازی می‌کنید اگر بارها و بارها بازی را با همان نقشه قبلی بازی کنید باز هم با یک نقشه جدید مواجه خواهید شد و این شگفت‌انگیز است. البته که بازی‌‌خوران محترم درک خواهند کرد که این ویژگی یعنی چه!!!.

در پایان هم قصد داریم تا ویدئوی نمایشی از Call of Duty: Ghosts را به شما هدیه کنیم - نه،اشتباه نکنید این فیلم سینمایی نیست بلکه تنها نمایشی از Ghosts است!:

همه ما بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی جدید در پاییز امسال هستیم؛ هر چند که صبر در این مورد بسیار سخت است اما Call of Duty همواره نشان داده که صبر در این مورد بسیار نتیجه بخش و صد البته دلگرم‌کننده خواهد بود.

چنانچه اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کردیم شما را هم در جریان خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ در مورد گرافیک و فیزیک این بازی چه نظری دارید؟  آیا ایکس باکس وان می‌تواند به کمک این بازی و بازی‌های مشابه و امکانات بسیار، به موفقیت‌های شگفت‌انگیز دست یابد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات