آیا اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی به زودی عرضه خواهد شد؟ استفاده مخفیانه آن از اینترنت که بیانگر این موضوع است

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
با در نظر گرفتن زمان ارائه نسخه قبلی اندروید، ورود یاری تازه نفس چندان هم دور از انتظار نخواهد بود. در حالیکه به کنفرانس اختصاصی گوگل در سال 2013 نزدیک می‌شویم، احتمال عرضه نسخه‌ی جدیدی از اندروید هم رو به افزایش است. اما با بررسی برخی اطلاعات بدست آمده از منابع آماری وب سایت‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که تا ارائه نسخه بعدی اندروید یعنی ورژن 4.3، فاصله‌ی چندانی نداریم.
تبلیغات

به احتمال زیاد تا پایان این ماه میلادی، شاهد عرضه‌ی بروز رسانی بعدی سیستم عامل گوگل برای دستگاه های موبایل، تحت عنوان اندروید 4.3 خواهیم بود.

کنفرانس سالانه‌ی گوگل در سال 2013، فرصت بسیار مناسبی برای ارائه‌ی این نسخه‌ی جدید خواهد بود تا جان دوباره‌ای به این اکوسیستم پرطرفدار دمیده شده و مجموعه‌ی جدیدی از امکانات منحصر به‌فرد گوگل در آن گنجانده شود.

اما مطمئن باشید که هیچ شایعه‌ای درکار نیست؛ چرا که روند ساخت و توسعه اندروید 4.3 همین حالا هم به اتمام رسیده و گوگل در حال تست آن بر روی دستگاه های مختلف است.

آن‌چه که در تصویر زیر نظاره‌گر هستید، اطلاعات آنالیزگر گوگل است که نشان می‌دهد نه یکی، بلکه دو نسخه جدید سیستم عامل اندروید در حال انتظار و پشت‌سر نهادن تست های نهایی برای ورود به بازار هستند.

threa-580x82

اطلاعات مربوط به اندروید 5.3.8 از یک اپراتور و سرویس دهنده‌ی ایرانی به نام پرداز گستر ارتباطات برلیان می‌آیند. همان‌طور که احتمالا شما هم حدس می‌زنید، امکان این امر که نسخه‌ی پنجم سیستم عامل اندروید، حتی پیش از خود کشور ایالات متحده و توسط یک اپراتور ناشناخته ایرانی مورد بررسی قرار گیرد، تقریبا برابر با صفر است و بدون شک این ارقام تنها حاصل یک اشتباه سیستمی یا هک شبکه‌ای بوده اند.

adfasd

اندروید 4.3 که مجددا با کد آبنبات پاستیلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، جدیدترین نسخه‌ی اندروید پس از نسخه 4.2.2 به حساب آمده و ما آن را به عنوان یک بروزرسانی عمده برای نسخه‌ی پیشین می‌شناسیم. گوگل برای آزمایش این نسخه، تاکنون 17 بار از شبکه اینترنت استفاده کرده و همین موضوع برای بیان قطعیت پیوستن آن به صف جنگجویان اندرویدی کافی است.

برای آشنایی بیشتر با محصولات آتی نرم افزاری و سخت افزاری گوگل با زومیت همراه باشید تا درکنار هم ناشناخته های این غول اینترنتی در کنفرانس سال 2013 را که از دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده آغاز می‌شود کشف نماییم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات