کنفرانس ورود گلکسی اس 4 به ایران، چهارشنبه 11 اردیبهشت [بروز رسانی: زمان کنفرانس به عقب افتاد]

سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
دفتر سامسونگ در ایران، زومیت را برای شرکت در کنفرانس معرفی گلکسی اس 4 در ایران دعوت کرده است. سامسونگ پس از مدت زمان بسیار کمی از ورود گلکسی اس 4 به برخی از بازارهای جهانی قصد دارد این تلفن را وارد بازار ایران کند. بدین‌ترتیب چهارشنبه، شاهد نگاه نزدیک زومیت به این تلفن و کمی بعد بررسی تخصصی آن خواهید بود.
تبلیغات

سامسونگ یک کنفرانس اختصاصی را برای ورود گلکسی اس 4 به بازار کشور تدارک دیده است. انتظار می‌رود پرچم‌دار امسال سامسونگ همچون سال‌های گذشته با فاصله کمی نسبت به عرضه جهانی وارد بازار کشور شود.

همان‌طورکه پیش‌تر اعلام کردیم احتمالاً، نسخه I9500 این تلفن به صورت رسمی وارد بازار کشور خواهد شد، که از پردازنده Exynos 5 Octa بهره می‌برد و دارای پردازنده با دو جفت 4 هسته‌ای است. البته چند روزی است که برخی از فروشندگان هر دو نسخه گلکسی اس 4 را بصورت غیر رسمی وارد بازار کشور کرده‌اند. در حال حاضر نسخه 16 گیگابایت این تلفن با پردازنده Snapdragon 600 به قیمت حدود 2.8 میلیون تومان و نسخه Exynos 5 Octa با قیمت کمی گران‌تر از آن، عرضه می‌شود. انتظار می‌رود زمانی که این تلفن با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی سامسونگ وارد بازار شود قیمت آن نیز کمی کاهش یابد.

به هر حال چهارشنبه اطلاعات بیشتری در رابطه با کم و کیف ورود این دستگاه به بازار کشور بدست خواهیم آورد. با زومیت همراه باشید.

بروز رسانی:

دفتر سامسونگ در ایران بنا به دلایلی که هنوز از آن‌ها مطلع نیستیم کنفرانس روز چهارشنبه را به زمان دیگری موکول کرده است. هنوز زمان جایگزین نیز اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات