آیا نوکیا اولین تبلت ویندوزی خود را در 24 اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد؟

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر در زومیت خواندید که نوکیا قصد دارد تا یک کنفرانس اختصاصی را در 24 اردیبهشت ماه در لندن برگزار کند. گمانه‌ زنی‌های بسیاری در این رابطه وجود دارد و در آن‌ها به تلفن لومیا 928 با بدنه فلزی یا تلفن Lumia EOS با دوربین 41 مگاپیکسلی اشاراتی شده است. اما اخباری از هند رسیده که به یک تبلت ویندوزی ساخت نوکیا اشاره دارد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

براساس اخباری که توسط یک منبع هندی منتشر شده، نوکیا قصد دارد در کنفرانس لندن خود از یک تبلت ویندوزی که هنوز مشخص نیست به ویندوز RT تجهیز شده یا ویندوز 8 پرده‌برداری کند. این تبلت مجهز به صفحه‌نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل، 1 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 1 گیگاهرتز است. ابعاد تبلت ویندوزی نوکیا 256.6 در 175.3 در 9.7 میلی‌متر و وزن آن 676 گرم اعلام شده است.

با توجه به اظهارات مدیرعامل نوکیا و شواهد و اطلاعات بدست آمده تقریباً شکی در تلاش نوکیا برای ورود به بازار تبلت‌ها نداریم. از طرفی با توجه به رابطه نزدیک این کمپانی فنلاندی با مایکروسافت انتظار می‌رود این تبلت با سیستم عامل ویندوز راهی بازار شود. اما هنوز دقیقاً مشخص نیست که نوکیا در این کنفرانس از تبلت جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد یا خیر.

شما احتمال موفقیت نوکیا در بازار تبلت را چقدر می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات