دوربین تلفن HTC One بروز می‌شود: بهبود در عملکرد HDR و ضبط صدا

پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طورکه چندی پیش در بررسی تخصصی زومیت از تلفن HTC One ملاحظه کردید، شاهکار امسال اچ‌تی‌سی مجهز به دوربین خاص و منحصر به فردی به نام اولتراپیکسل است که فصلی نو در عکس‌برداری موبایل را ایجاد کرده است. اما همان‌طورکه در بررسی نیز اشاره کردیم این دوربین دارای مشکلات مختلف از جمله جذب نور بیش از حد در محیط‌های روشن است. حال به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی دست به کار شده و با ارائه بسته بروز رسانی سعی در بهبود کیفیت دوربین وان دارد.
تبلیغات

یکی از مزایای کلیدی تلفن وان وجود دوربین توانمند اولتراپیکسل است که بازده بسیار خوبی در عکس‌برداری در محیط‌های کم نور دارد. حال این کمپانی تایوانی اعلام کرده که قصد دارد بسته بروز رسانی را ابتدا برای مشتریان اروپایی خود منتشر کند که در آن از میزان نویز تصاویر در حالت فیلم‌برداری با حرکت آهسته، کاسته شده و علاوه بر آن کیفیت عکس‌برداری در حالت HDR و همچنین ضبط صدا در حالت Zoe بهبود یابد.

علاوه بر موارد فوق بهبودهای دیگری نیز در عکس برداری تلفن ایجاد شده است که هنوز دقیقاً از تأثیر آن‌ها آگاه نیستیم. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که بسته بروز رسانی از هفته آینده برای کاربران اروپایی ارائه خواهد شد، اما زمان ارائه این بروز رسانی برای کشورهای دیگر از جمله آسیا و خاورمیانه مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات