7 اینچ محبوب‌ترین سایز تبلت بین کاربران اندرویدی

یک‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
انیموکا یک پلتفرم توسعه‌دهنده اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است که اطلاعات مربوط به 978 هزار کاربر اندروید را بصورت ماهیانه گردآوری می‌کند و براساس آن‌ها گزارش‌های جالبی را ارائه می‌نامید. در تازه‌ترین گزارش این مؤسسه، محبوب‌ترین سایز تبلت بین کاربران اندرویدی 7 اینچ و محبوب‌ترین تبلت، گلکسی تب 2 اعلام شده است.
تبلیغات

در حال حاضر حداقل 75 میلیون تبلت اندرویدی در بین کاربران سرتاسر دنیا وجود دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که انیموکا آمار و ارقام خود را براساس بخشی از کاربران اندرویدی استخراج کرده و کل کاربران را شامل نمی‌شود. در این گزارش 12 تبلت برتر اندرویدی به ترتیب محبوبیت رتبه بندی شده‌اند که در 7 تبلت اول، 5 تای آن‌ها 7 اینچی هستند. در این بین محبوب‌ترین تبلت نیز نسخه 7 اینچی گلکسی تب 2 اعلام شده است.

7inch

براساس گزارش انیموکا، گلکسی تب 2 با 11.8 درصد سهم، محبوب‌ترین تبلت اندرویدی دنیا است و پس از آن نیز نسخه 10.1 اینچی گلکسی تب قرار دارد.در رتبه‌های بعدی 4 تبلت 7 اینچی از جمله کیندل فایرهای آمازون، گلکسی تب نسل اول و نکسوس 7 جای گرفته‌اند.

به نظر شما دلیل محبوبیت تبلت‌های 7 اینچی در چیست؟ قیمت حدود 200 دلاری آن‌ها را دلیل محبوبیت‌شان می‌دانید یا قابلیت حمل آسان و ابعاد مناسب‌تر برای استفاده در مکان‌های مختلف را راز موفقیت آن‌ها می‌دانید؟

بازار تبلت‌های 7 اینچی آنقدر داغ شده که اپل با آیپد مینی وارد آن گردیده و براساس اخبار تازه احتمالاً مایکروسافت نیز با تبلت 7 اینچی سرفیس وارد میدان خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات