ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است

یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی اعلام کرده که تاکنون توانسته 10 میلیون گوشی هوشمند دارای قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم را به فروش برساند. به نظر می‌رسد ال‌جی بیشتر از هر سازنده دیگری به LTE علاقه نشان داده است.
تبلیغات

جدیدترین گزارش فروش تلفن‌های هوشمند کمپانی کره‌ای ال‌جی در نگاه اول شما را جذب نمی‌کند، ولی با کمی تعمق بیشتر متوجه نکات جالبی در آن می‌شوید. این گزارش که صبح امروز منتشر گردید، حاکی از آن است که ال‌جی توانسته 10 میلیون تلفن هوشمند مجهز به قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم LTE را در سراسر جهان بفروشد.

احتمالاً بخش عمده‌ای از این آمار مربوط به فروش محصولات این کمپانی در داخل کره جنوبی است. حتی اگر این‌گونه هم باشد مهم این است که آن‌ها 10 میلیون دستگاه LTE فروخته‌اند.

LTE در خارج از ایالات متحده و برخی مناطق چون کره جنوبی، هنوز به شکل فراگیر جا نیفتاده اما رو به رشد است. اروپا هنوز کاملاً با این نسل ارتباطات اخت نگرفته و بریتانیا نیز تازه در ابتدای راه است. ازآنجاکه برای اتصال LTE در نقاط مختلف دنیا از استانداردهای متفاوتی استفاده می‌شود، با ایده‌ال‌ها فاصله زیادی وجود دارد.

ال‌جی کاملاً به نسل ارتباطی LTE وفادار بوده و با معرفی محصولات سری F خود در کنگره جهانی موبایل نشان داد که قصد دارد نسل چهارم را در گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر نیز قابل دسترس سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات