اکسپریا L سونی معرفی شد: یک تلفن هوشمند زیبا و خوش‌قیمت با دوربین مناسب و پردازنده متوسط

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
اکسپریا L سونی امروز معرفی شد. یک گوشی رده متوسط با پردازنده یک گیگاهرتز دوهسته‌ای S4، نمایشگر 4.3 اینچ FWVGA و باتری 1700 میلی‌آمپرساعت که برای کاربرانی ساخته شده که به زیبایی و کیفیت دوربین دستگاه خود اهمیت می‌دهند ولی نمی‌‌خواهند با خرید گوشی خود را ورشکست کنند! در ادامه با جزئیات بیشتر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سونی حالا در تولید تلفن‌های هوشمند به یک کمپانی باتجربه تبدیل شده که طی دو سال گذشته توانسته مجموعه‌ای از محصولات با سبک و سیاق خاص خود را به‌طور متوالی روانه بازار کند. این کمپانی ژاپنی امروز با معرفی تلفن رده متوسط اکسپریا L که در آن اهمیت ویژه‌ای به دوربین داده شده است، به روال سابق خود ادامه داد. اکسپریا L با بدنه خمیده‌ای شکل که در بسیاری از گوشی‌های سونی دیده می‌شود، نمایشگر 4.3 اینچ 854×480، پردازنده دوهسته‌ای 1 گیگاهرتز کوالکام S4، باتری 1700 میلی‌آمپرساعت، 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با microSD)، دوربین 8 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS و NFC می‌تواند به یک محصول موفق در بین گوشی‌های هوشمند رده میان‌قیمت بدل گردد.

خواهرخوانده این این مدل، یعنی اکسپریا SP مجهز به نمایشگری بزرگتر با رزولوشن 720p است، ولی اکسپریا L قیمت پایین‌تری دارد و می‌تواند تصاویر و ویدئوها را به صورت HDR ثبت کند. این قابلیت باعث شده تا اکسپریا L به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی تبدیل شود که به‌دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستند و شیک بودن دستگاه و دوربین مناسب از قدرت پردازشی و پشتیبانی از LTE برایشان مهم‌تر است.

در اکسپریا L بر خلاف SP نمی‌توان نور LED مخصوص اطلاع‌رسانی‌ها را سفارشی کرد، اما باید گفت که این محصول با وزن 137 گرم و ضخامت 9.7 میلی‌متر که در دست حس خوبی را به شما منتقل می‌کند، یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند میان قیمت بازار خواهد بود. اندازه نمایشگر این دستگاه برای اکثر کاربران، ایدئال است و بدنه ارگونومیک آن که در پشت حالتی خمیده دارد، باعث می‌شود تا به خوبی در دست جای گیرد. اکسپریا L در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز اطلسی ارائه می‌شود.

کارایی پردازنده S4 همان چیزی است که انتظارش را دارید و اندروید آبنبات پاستیلی (4.1) باعث شده که هنگام حرکت در رابط کاربری این گوشی هیچگونه تاخیری را حس نکنید. اجرای برنامه‌ها با کمی تأخیر صورت می‌پذیرد ولی نمی‌توان از یک گوشی رده متوسط انتظاری بیش از این داشت. دوربین این دستگاه در نور کم بسیار خوب عمل می‌کند و برای آن دسته از افراد که مدام در شبکه‌های اجتماعی عکس به اشتراک می‌گذارند، بسیار مناسب است.

سونی هنوز قیمت دقیق این دستگاه را اعلام ننموده، ولی ویژگی‌های این محصول نشان می‌دهند که احتمالاً قیمت آن در حدی نیست که شما را ورشکست کند! اکسپریا L تلفنی با قیمت مناسب، ظاهری زیبا و یک دوربین مناسب نسبت به قیمتش است که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال راهی بازار گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات