با استفاده از Easy Uninstaller برنامه‌های اندرویدی خود را به راحتی حذف کنید

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
از آن دسته از کاربرانی هستید که روزانه انواع و اقسام برنامه‌های اندرویدی را نصب و تست می‌کنند؟ آیا حجم زیادی از برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید بلا استفاده هستند و فضای گوشی هوشمند شما را بیهوده اشغال کرده‌اند؟ ما برای شما راه حلی سراغ داریم کهاین امکان را می‌دهد، بدون مراجعه به منوی Setting و یا Google Play ،به راحتی و با سرعت، مجموعه‌ای از برنامه‌های انتخابی خود را به طور همزمان حذف نمایید. با آموزش امروز زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نصب برنامه‌های مختلف و گاهی نا معتبر علاوه بر کاهش فضای در دسترس گوشی هوشمند شما، گاهی موجب بروز برخی ایرادات نرم افزاری و یا کند شدن سیستم عامل شما می‌شود. بهترین راهکار نصب نرم افزارهای مطمئن و مورد نیاز شما است. با این حال اگر تا به امروز از گوشی هوشمند خود به عنوان یک لابراتور تست برنامه‌های مختلف استفاده می‌کرده اید، بد نیست که با برنامه‌ای که قصد معرفی آن داریم که به خانه تکانی گوشی خود بپردازید.

قدم اول: برنامه Easy Uninstaller را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. مراحل نصب را با دقت طی نمایید.

قدم دوم: برنامه را اجرا کرده و پس از مشاهده لیستی از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه شما، برنامه‌هایی را که قصد حذف آن‌ها را دارید انتخاب کنید (تیک بزنید).

لطفاً توجه داشته باشید که این روش برای حذف برنامه‌های پیش‌فرض نصب شده بر روی دستگاه شما (توسط سازنده) چندان کاربردی نخواهد بود. با این حال، اگر شما از نسخه نهایی اندروید یعنی جیلی بین استفاده می کنید، احتمالاً قادر خواهید بود اینگونه برنامه‌ها را غیرفعال کنید تا دیگر اجرا نشوند.

قدم سوم: بر روی دکمه سبز رنگ Uninstall در پایین صفحه ضربه بزنید. برنامه‌های انتخابی شما از اندروید حذف خواهند شد.

به همین راحتی.خوب. شما چه تعداد از برنامه‌هایی را که دانلود کرده‌اید مفید تشخیص داده اید؟ آیا بخشی از آن‌ها را حذف کرده اید یا در نهایت مجبور شده‌اید همه آن‌ها را حذف کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات