دعوت‌ نامه‌های مراسم معرفی گلکسی J در تایوان ارسال شد

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
زمانی که تلفن‌هوشمندی با نام گلکسی J که مشخصاتی مابین گلکسی S4 و گلکسی نوت 3 داشت، پای به عرصه‌ی وجود نهاد، مشخص نبود که این تلفن‌هوشمند برای چه بازار‌ها و کدام اپراتور‌های مخابراتی تولید خواهد شد. اما گویا سامسونگ در حال مهیا کردن مقدمات برای عرضه‌ی آن در سایر بازار‌های جهانی علاوه بر ژاپن است.
تبلیغات

هرچند هم‌اکنون به لطف دعوت‌نامه‌های ارسال شده برای اصحاب رسانه در کشور تایوان، می‌توان به این نتیجه رسید سامسونگ در نظر دارد تا یک تلفن‌همراه را که بسیار شبیه به گلکسی J است، در 18 آذرماه در تایوان معرفی خواهد شد.

از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، گلکسی J شبیه به گلکسی نوت 3 است با این تفاوت که این تلفن‌همراه فاقد S-Pen بوده و همچنین صفحه ی نمایش عظیم‌الجثه‌ی گلکسی نوت 3 نیز در این تلفن‌همراه تعبیه نشده است.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی J شامل پردازنده‌ی Snapdragon 800، حافظه‌ی رم 3 گیگاباتی، صفحه‌ی نمایش 5 اینچی SUPER AMOLED با رزولوشن 1080p، دوربین 13 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی است که به همراه اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی به بازار عرضه خواهد شد. معمولا تلفن‌های هوشمندی با حرف J هیچ‌گاه خارج از بازار ژاپن عرضه نمی‌شدند، اما به‌نظر می‌رسد که نه چندان رضایت بخش گلکسی S4 در مقایسه با انتظاراتی که سامسونگ از فروش آن داشت، منجر به اخذ این تصمیم شده است.

احتمالا نسخه جدید تلفن گلکسی اس 4 برای دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات