سیلیکون پاور حافظه فلش دو منظوره خود را با دو درگاه USB و میکرو USB برای ابزارهای اندرویدی عرضه کرد

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش خبر عرضه حافظه فلش سونی با دو درگاه میکرو USB و USB را در زومیت خواندید و حالا کمپانی سیلیکون پاور نیز محصول مشابه‌ای را روانه بازار کرده است.
تبلیغات

سیلیکون پاور دو فلش مموری جدید با نام‌های Touch T01 Mobile و Mobile X10  را در سری USB OTG عرضه کرده است. به کمک این حافظه‌های فلش حتی اگر تلفن یا تبلت شما از درگاه میکرو SD پشتیبانی نکند با اتصال حافظه فلش به درگاه میکرو SD قادر به افزایش حافظه ذخیره سازی ابزار خود خواهید بود.

فلش Mobile X10 دارای دو پورت جداگانه است و از طریق درگاه Micro USB به ابزارهای هوشمند متصل می‌شود و برای اتصال به انواع PC و نوت‌بوک هم می‌توان از پورت USB آن استفاده کرد. به لطف این ویژگی کاربران می‌توانند به سرعت داده‌های مورد نظر خود را به ابزارهای الکترونیکی دلخواهشان انتقال دهند. به این ترتیب دیگر نگران محدودیت ظرفیت حافظه گوشی و تبلت خود نخواهند بود و در هر زمان و هر جا می‌توانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

این دو محصول بی نیاز از هرگونه منبع تغذیه خارجی و کابل می‌باشند و برای استفاده از آنها تنها کافی است فلش را به گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی کننده از گوشی متصل نموده تا به داده‌های دیجیتالی دسترسی پیدا کنند.

بدنه محکم ساخته شده از آلیاژ روی و ابعاد کوچک دو مشخصه مهم این فلش‌ مموریها هستند که قطعا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت . برخلاف X10 که دارای بدنه‌ای یکدست و ساده می‌باشد، مدل Touch T01 با تنوع رنگی بالا عرضه شده است.

این محصول با اشاره انگشت به یک فلش USB و آداپتور OTG 110 بدل می‌شود. آداپتور OTG این فلش با کلیه فلش‌ها سازگاری دارد و به لطف طراحی چندکاربره هوشمندانه آن، امکان استفاده از انواع فلش و ذخیره‌سازی آسان داده‌ها را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

دو فلش جدید کمپانی تایوانی سیلیکون پاور دارای منفذ در انتهای بدنه هستند که می‌توان از آن برای اتصال بند به بدنه و اتصال فلش به وسایلی نظیر کیف و جاکلیدی استفاده نمود.

هر دو محصول جدید این کمپانی در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و لرزش مقاوم هستند و از فناوری COB  - hip On Board بهره می‌برند. مدل X10 در ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایت و مدل T01 نیز در ظرفیت‌های 4، 8، 16 و 32 گیگابایت موجود است. گفتنی است که هر دو فلش با ضمانت مادام العمر شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه می‌شوند و آداپتور Touch T01 نیز دارای یک سال ضمانت می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات