عرضه چاپگرهای CISS جدید اپسون با گارانتی آواژنگ

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش آواژنگ در همایش‌هایی که در شهرهای مختلف کشور برگزار کرد چاپگرهای CISS جدید اپسون را معرفی کرد و ورود این محصولات به بازارهای کشور را نوید داد. حال این چاپگرها وارد بازار شده‌اند و براساس اعلام آواژنگ مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته‌اند. دلیل محبوبت این چاپگرها که وجه تمایز اصلی آنها نسبت به رقبای جوهرافشان دیگر است، مربوط به شیوه متفاوت تامین جوهر در آنها است.
تبلیغات

اپسون در چاپگرهای جدید سری CISS خود شیوه تامین جوهر را  متحول نموده و کار با آنها را برای مصرف کننده بهینه تر و آسان تر نموده است. به این ترتیب که مخازن جوهر، مثل چاپگرهای جوهرافشان قدیمی عضوی جدا از پیکره چاپگر نبوده و با آن مجتمع شده‌اند. این یکپارچه شدن مخازن جوهر مزایای متعددی را به همراه دارد که می توان از جمله آنها به سادگی پروسه شارژ کردن جوهر، کاهش چشمگیر مشکلات سخت افزاری چاپگر در هنگام کار، اطمینان از کیفیت بالای جوهرها و تمیزی بیشتر محیط کار اشاره کرد.

سه مدل چاپگر L100، L200 و L800 با گارانتی آواژنگ بر پایه این فن آوری جدید در بازار های ایران موجود می باشند. هرکدام از این سه محصول ویژگی های خاصی داشته و برای کاربردهای متفاوتی تولید شده‌اند.

epson printers

خوشبختانه آواژنگ سه چاپگر نام برده شده را در اختیار زومیت قرار داده تا مورد نقد و بررسی قرار گیرند پس به زودی شاهد بررسی کامل این چاپگرها در زومیت خواهید بود.

مدل L100 یک چاپگر کوچک چهار رنگ مخصوص چاپ اسناد و مدارک با سرعت بالا و مدل L200 چاپگر چهار رنگ سه کاره با قابلیت چاپ، کپی و اسکن است. همچنین مدل L800، که پیشرفته ترین محصول از این سری به شمار می رود، از شش رنگ جوهر بهره برده و مخصوص چاپ عکس با کیفیت و شفافیت بسیار بالای رنگ می باشد. آواژنگ هر سه چاپگر نامبرده شده اپسون را با گارانتی یک ساله وارد بازار کشور کرده است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپگرهای اپسون به وب سایت آواژنگ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات