لنوو سرفیس مایکروسافت را هدف قرار داد: ما سخت‌افزار بهتری را ارائه خواهیم کرد

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت با معرفی تبلت سرفیس رسما وارد رقابت با شرکای سخت‌افزاری خود شد و متقابلا شرکای سخت‌افزاری این غول نرم‌افزاری نیز از اقدام مایکروسافت ابراز نارضایتی کردند، اما مدیران لنوو اعتقاد دارند که می‌توانند از نظر سخت‌افزاری، مایکروسافت را مغلوب نمایند و به همین دلیل اصلا نگران تبلت سرفیس مایکروسافت نیستند.
تبلیغات

مدیرعامل لنوو در نشست مالی سه ماهه دوم امسال گفت:

اگرچه ما اقدام مایکروسافت برای تولید سخت‌افزار را دوست نداشتیم، اما برای ما، این فقط یک رقیب بیشتر است.

او ادامه داد:

مایکروسافت تنها یکی از چندین رقیب ما است. ما هنوز به اندازه کافی مطمئن هستیم که می‌توانیم سخت‌افزار بهتری را نسبت به رقبای خود از جمله مایکروسافت تولید کنیم.

او معتقد است:

مایکروسافت از نظر سخت‌افزاری قوی است، اما ما اعتقاد داریم آنها نمی‌توانند بهترین سخت‌افزار دنیا را تولید کنند ولی لنوو می‌تواند.

مدیرعامل لنوو در گفته‌هایش تلاش کرد تا آرامش خود را در راستای انتقاد از اقدام مایکروسافت برای تولید سخت‌افزار حفظ کند و اعلام کرد که ارتباط کاریش را با مایکروسافت حفظ خواهد کرد.

اگر بخواهم رک باشم، ما نگران سرفیس نیستیم. مایکروسافت هنوز شریک استراتژیک ماست و ما به شدت به آینده ویندوز ۸ خوش بین هستیم و کاملا آماده عرضه محصولات جدید هستیم.

تبلت سرفیس مایکروسافت اولین برند PC مایکروسافت است. پیش از این مایکروسافت تنها به تولید نرم‌افزار و برخی سخت‌افزارهای جانبی مشغول بود و هرگز یک کامپیوتر کامل را تولید نکرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات