تصاویر به بیرون درز کرده از ویندوز فون ۸: یکپارچگی با اسکایپ و نرم‌افزار جدید دوربین

پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت ۴شنبه آینده، ویندوز فون ۸ را در یک کنفرانس اختصاصی معرفی خواهد کرد. اما حالا براساس تصاویری که از این سیستم‌عامل به بیرون درز کرده و توسط Nokia Innovation در فضای مجازی منتشر شده است مشخص شده که نسخه ۸ سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت بطور کامل با اسکایپ یکپارچه شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مکالمه ویدیویی اسکایپ دقیقا در قالب نرم‌افزار داخلی مربوط به تماس ویندوز فون، برقرار می‌شود.
تبلیغات

در یکی دیگر از تصاویر منتشر شده از Windows Phone 8 می‌توان رابط کاربری جدید دوربین را مشاهده کرد. در نرم‌افزار جدید دوربین ویندوز فون، یک اسلایدر در سمت چپ اضافه شده که بزرگنمایی تصویر را کنترل می‌کند. یک دکمه اختصاصی نیز برای سویچ کردن بین دوربین جلو و عقب در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از اسکرین‌شات‌های منتشر شده مربوط به قابلیت DataSmart است که قرار است در ویندوز فون ۸ اضافه شده و به کاربر امکان مشاهده پهنای باند استفاده شده و میزان اطلاعات دریافت و یا ارسال شده را بدهد.

apolloleak large verge medium landscape

هنوز از صحت این تصاویر مطمئن نیستیم اما قابلیت‌های نمایش داده شده در این تصاویر دقیقا با آنچه پیش تر شایعه شده بود،‌ مطابقت دارند.

یکی دیگر از مواردی که تقریبا یقین داریم در ویندوز فون ۸ اضافه خواهد شد پشتیبانی از سخت‌افزار قوی‌تر، بخصوص پردازنده‌های چندهسته‌ای است.

مایکروسافت قصد دارد در روز ۴ شنبه ۳۱ خردادماه، نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون را معرفی کند اگر مشتاق هستید تا بدانید مایکروسافت چه تغییراتی در سیستم‌عامل خود اعمال کرده، چهارشنبه هفته آینده با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات