تنها پس از گذشت سه روز: ۳ میلیون دستگاه آپید به فروش رسید

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته اپل رسما اعلام کرد که تنها پس از گذشت سه روز از آغاز فروش آیپدهای جدید این شرکت شامل آیپد مینی و نسل چهارم آیپد، ۳ میلیون دستگاه از آنها به فروش رسیده است. این میزان فروش ۲ برابر فروش نسل سوم آپید (نسخه Wi-Fi) در روز‌های اولیه عرضه آن است.
تبلیغات

این کمپانی همچنین اعلام نموده که نسخه سیم‌کارت خور این تبلت‌ها در هفته‌های آینده وارد بازار خواهند شد.

اپل در زمان عرضه نسل سوم آیپد نیز اعلام کرده بود که  سه میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده است، اما آن آمار مربوط به هر دو نسخه Wi-Fi و LTE بود، که نیمی از آن به نسخه Wi-Fi اختصاص داشت. حال آمار فروش آیپد‌های جدید این شرکت شامل آیپد مینی و آیپد ۴ که نسخه Wi-Fi آنها عرضه شده، به ۳ میلیون دستگاه رسیده است.

اپل دقیقا مشخص نکرده که چند درصد از این سه میلیون دستگاه آیپد به فروش رفته مربوط به آیپدمینی بوده است، حتی مشخص نشده که استقبال از کدامیک از تبلت‌های جدید این شرکت بیشتر بوده، و مورد از آیپد ۴ بیشتر استقبال کرده‌اند یا آیپد مینی. اما مدیرعامل اپل، تیم کوک گفت:

مشتریان سرتاسر جهان عاشق تبلت‌های جدید آیپد مینی و نسل چهارم آیپد شده‌اند. ما رکورد تازه‌ای را در فروش آخر هفته پس از عرضه محصول ثبت کرده‌ایم و تمام آیپد مینی‌های تولید شده در فاز اول را به فروش رساندیم. اما سخت در تلاشیم تا به سرعت آیپدهای بیشتری را تولید و روانه بازار کنیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات