قابلیت‌های MultiView و Smart Rotation به گلکسی اس 3 سامسونگ اضافه خواهند شد

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
برخی از قابلیت‌های بسیار جذاب فبلت گلکسی نوت 2 به همراه بروز رسانی اندروید ۴.۱.۲ به تلفن هوشمند گلکسی اس 3 اضافه خواهند شد. کاربران تلفن گلکسی اس ۳ به‌زودی قادر خواهند بود تا از قابلیت‌های MultiView و Smart Rotation که پیش‌تر در برادر بزرگ‌تر این تلفن، گلکسی نوت ۲ وجود داشتند، استفاده کنند.
تبلیغات

براساس گزارش بلاگ SamiMobile تلفن گلکسی اس ۳ به‌زودی به نسخه ۴.۱.۲ بروز خواهد شد و دو قابلیت MultiView و Smart Rotation به آن اضافه خواهند شد.

قابلیت MultiView به کاربران این امکان را می‌دهد که دو اپلیکیشن مختلف را بصورت هم‌زمان اجرا کرده و هر دو را در کنار یکدیگر مشاهده کنند. این قابلیت به همراه بروز رسانی برای پنل اطلاع‌رسانی‌ها و یک نرم‌افزار جدید گالری ارائه خواهند شد.

قابلیت Smart Rotation نیز تصویر نمایشگر را براساس زاویه دید کاربر تنظیم می‌کند.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که این بسته بروز رسانی چه زمانی عرضه خواهد شد، اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ در حال آزمایش این قابلیت‌ها روی تلفن گلکسی اس ۳ است و قرار است بسته بروز رسانی به نسخه ۴.۱.۲ را تا یک ماه دیگر و در دسامبر ۲۰۱۲ منتشر کند.

سامی موبایل نحوه نصب نسخه آزمایشی جدید گلکسی اس ۳ را منتشر کرده است، اگر تمایل دارید تا زودتر از موعد رسمی این نسخه را آزمایش کنید به این آدرس مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات