نینتندو اعلام کرد، کنسول بازی Wii U به زودی وارد بازار می شود

پنج‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شرکت های زیادی در حال ورشکستگی هستند و آخرین تیرهای خود را برای رهایی از این بحران رها می کنند. از این جمله می توان به شرکت Kodak اشاره کرد که برای رهایی از ورشکستی دوربین هوشمند خود را معرفی کرد ولی متاسفانه هنوز این محصول نیز نتوانسته به کداک کمکی کند. نینتندو نیز که با کاهش 61 درصدی سود و همچنین کاهش 40 درصدی سهام مواجه شده، تصمیم گرفته کنسول بازی جدید خود یعنی Wii U را به زودی وارد بازار کند تا شاید بتواند کمبود و افت های مالی خود را جبران نماید. در ادامه مشخصات کامل تر Wii U و زمان ورود آن به بازار را مشاهده می کنید.
تبلیغات

چند روز پیش، Nintendo نتیجه مالی سال گذشته اش را منتشر کرد و اعلام کرد که در چهار ماهه آخر 2011 افت شدیدی در سود و سهام خود داشته است.

Satoru Lwata سخنگوی نینتندو، در مصاحبه خود با خبرگزاری ها اعلام کرد که امیدوار است به زودی Wii U روانه بازار شود و با استقبال مشتریان روبرو گردد.

این محصول قرار است در ابتدا وارد بازار امریکا، ژاپن و اروپا شود و سپس به بازار سایر کشور ها راه یابد. آنچه در مورد نینتندو توجه بسیاری را به خوب جلب کرده، گیم پد آن است که ظاهری مشابه تبلت داشته و نمایشگر بزرگی دارد. ولی آیا تنها وجود این گیم پد جذاب می تواند رقیبانی مانند PS3 و Xbox را پس بزند و همچنان به حیات نینتندو کمک کند؟ برای مشاهده مشخصات کاملتر Nintendi Wii U مقاله "کنسول بازی شکفت انگیز نینتندو" را مشاهده کنید.

تحلیل گران، آینده درخشانی را برای نینتندو برآورد نمی کنند و امیدی به جان گرفتن مجدد این شرکت ندارند. آنها معتقدند اگر نینتندو محصولاتش را مجهز به تکنولوژی های جدیدی که خواسته کاربران است، نکند، جایی در بین طرفداران قدیمی اش نخواهد داشت.

آقای Lwata در مورد زمان عرضه Wii U اعلام کرد: ما امیدوار بودیم بتوانیم این محصول را در ابتدای سال 2012 به بازار عرضه کنیم ولی زمانبندی ما در این مورد کمی اشتباه از آب در آمد.

نظر شما در مورد Nintendo Wii U چیست و آیا این کنسول را نسبت به PS3 و Xbox برتر می دانید؟

منبع: DigitalTrend

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات