معرفی کنسول جدید دستی PlayStation سونی به نام Vita

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
با بازگشایی نمایشگاه E3، بسیار از کمپانی ها کنسول‌های بازی جدید خود را به بازار عرضه کردند. پیش تر کنسول بسیار جذاب Wii U کمپانی نینتندو را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن را عنوان کردیم. PlayStation برای رقابت با Nintendo 3DS کنسول دستی جدید خود را با نام Vita معرفی کرده است. در ادامه مشخصات فنی این کنسول دستی و عکس‌های بیشتر آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

این کنسول دارای صفحه‌نمایش لمسی OLED، دو استیک و دو دوربین است. این وسیله فقط یک کنسول بازی نیست بلکه اتصال به شبکه اجتماعی سونی به‌نام Near را برای کاربرانش ممکن می‌سازد و به این ترتیب می‌توانید با Gamer های دیگر در ارتباط باشید.

سونی پیش تر نسل جدید کنسول بازی قابل حمل خود را با نام NGP معرفی کرده بود جهت مشاهده جزئیات این کنسول به مقاله "NGP نسل جدید PSP، بازی‌های PS3 را اجرا می‌کند" مراجعه کنید.

playstation-vita-back

یک نرم‌افزار داخلی در Vita نصب شده که Party نام دارد و به Gamer ها اجازه می‌دهد برای یکدیگر text ارسال کنند یا با آن‌ها Voice Chat کنند.

playstation-vita-bottom

Vita دارای صفحه‌نمایش چند لمسی 5 اینچی است و قابلیت سازگاری با تکنولوژی سه‌بعدی دارد. این کنسول با Wi-Fi یا 3G در دو قیمت 250$ و 299$ دلار به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

playstation-vita-top

ولی هنوز خبردقیقی از تاریخ عرضه این محصول به بازار عرضه نشده است. به‌زودی مشخصات کامل و دقیق این کنسول دراختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات