Aivia Xenon، ماوس چند منظوره گیگابایت

شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
گیگابایت ماوس چند لمسی و چند منظوره خود را با نام Aivia Xenon معرفی کرد این ماوس مانند باقی ماوس های موجود در بازار دارای کلید های راست و چپ است ولی قسمتی که Xenon را از باقی ماوس ها مجزا می کند قابلیت تغییر به حالت های مختلف است. این ماوس قادر است مانند Trackpad چندلمسی عمل کند و یا بعنوان نشانگر لیزری در Presentation استفاده شود.
تبلیغات

Xenon دارای حالت های مختلف از جمله: ماوس معمولی با دکمه های چپ و راست، تاچ پد چندلمسی، حالت Presentation و صفحه نقاشی است. Aivia Xenon در حالت ماوس چندلمسی علاوه بر دکمه های چپ و راست امکان حرکت های اسکرول افقی و عمودی و بزرگنمایی و غیره را از طریق صفحه لمسی ممکن می سازد. وقتی حالت ماوس را به تاچ پد سئویچ کنید، Xenon کاملا شبیه به تاچ پد چند لمسی نوت بوک عمل خواهد کرد و کاربر می تواند از تمام سطح Xenon برای هدایت نشانگر ماوس استفاده کند.

Xenon در حالت Presentation مانند نشانگر لیزری عمل می کند و برای مشخص کردن بخشی از تصویر ویدیو پروژکتور برروی پرده نمایش استفاده می شود. کاربر می تواند نقطه قرمز را برروی صفحه حرکت دهد و یا بخشی از متن را مشخص کند.

Xenon همچنین می تواند مانند قلم نوری عمل کند و کاربر قادر است نقاشی و یا طرح خاصی را توسط صفحه لمسی آن در کامپیوتر بکشد.

گیگابایت اعلام کرده، ممکن است ظاهر Aivia Xenon تا زمان عرضه رسمی دچار تغییرات شود. هنوز قیمت و زمان ورود این Aivia Xenon اعلام نشده است.

منبع: Toms Hardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات