معرفیGiliSoft Video Recorder: گرفتن فیلم از صفحه نمایش و ذخیره فایل های فلش

دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید نحوه استفاده از یک نرم افزار را از طریق تلفن و یا به صورت غیر حضوری، برای کسی توضیح دهید. در این مواقع بهترین راه آموزش، گرفتن فیلم از صفحه نمایش است. در ادامه نرم افزار GiliSoft Video Recorder  را معرفی نموده و لینک دانلود آن را ارائه خواهیم کرد.
تبلیغات

ممکن است شما در بستر اینترنت یک ویدئو یا فایل فلش مشاهده کنید که تمایل به دریافت و ذخیره آن داشته باشید؛ ولی هیچ کدام از روش ها برای ذخیره فلش مورد نظر شما، اثر نداشته باشد. تنها راه ممکن برای ذخیره این فایل تصویری فلش، این است که هنگام پخش آن از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید. در واقع شما نیاز به یک نرم افزار برای فیلم گرفتن از صفحه نمایش خود دارید.

GiliSoft Video Recorder به شما کمک می کند از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید تا نحوه عملکرد نرم افزار مورد نظرتان را به مخاطب خود آموزش دهید. علاوه بر این شما می تواند فایل های Flash را با استفاده از این نرم افزار ضبط و ذخیره کنید تا در مواقع نیاز آنها را مشاهده کنید یا برای کسی ارسال کنید.

از این نرم افزار بیشتر برای آموزش، ساخت Demo ، ضبط فایل فلش در حال پخش و ضبط بازی استفاده می شود.

31990b50c9890a0e7913050854de6e7ccb2f_1vr-shot

شما می توانید از این نرم افزار در حالت های زیر استفاده کنید:

1)ضبط تمام صفحه Full Screen Recording Mode

2)ضبط پنجره مورد نظر Windows Recording Mode

3) ضبط قسمت مشخص شده Region Recording Mode

4)ضبط بازی Support of PC games based on DirectX and OpenGL

علاوه بر این شما می توانید فایل های خود را با کیفیت و حجم های مختلف ذخیره کنید.

قیمت این نرم افزار 6.2 مگابایتی حدود 25 دلار است ولی شما می توانید نسخه کرک شده آن را از اینجا دانلود کنید. لطفا قبل از آغاز دانلود و نصب، طریقه فعال سازی نرم افزار را مطالعه کنید.

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات