iPhone 4 سفید وارد بازار شد

پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل یک برند جادویی است، اپل قادر است کارهایی را انجام دهد که هیچ شرکتی نمی تواند برای محصول خود انجام دهد، اپل می تواند با تغییر رنگ محصولی که حدود یک سال پیش عرضه شده، نگاه تمام رسانه ها را به خود جلب کند و به این ترتیب فروش محصول قدیمی خود را افزایش دهد. بالاخر پس از تاخیر چندین ماهه، نسخه جدید iPhone 4 با همان امکانات نسخه مشکی و با رنگ سفید وارد بازار شد.
تبلیغات

نسخه سفید iPhone 4 وارد بازار برخی از کشورهای جهان شده است و به زودی جهانی خواهد شد.

iPhone 4 سفید هیچ تفاوتی با iPhone 4 مشکی ندارد و تنها رنگ آن تغییر کرده است. تصاویر محصول جدید اپل را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

دلیل اصلی تاخیر بیش از حد عرضه نسخه سفید iPhone 4 مشکلات مربوط به رنگ سفید است. اپل از شیشه خاصی در ساخت iPhone 4 استفاده کرده که با رنگ سفید بدنه گوشی دچار مشکل می شده است. دوربین این گوشی نیز به دلیل عبور نور دچار افت کیفیت می شده و اپل به همین دلایل و برای رفع آنها عرضه نسخه سفید iPhone 4 را این همه به تاخیر انداخته است. ولی براساس آزمایش انجام شده توسط یک وب سایت ایتالیایی به نظر می رسد اپل توانسته تمام این مشکلات را مرتفع کند و هیچ کدام از این مشکلات در نسخه سفید عرضه شده وجود ندارند.

اپل در حالی نسخه سفید iPhone 4 را عرضه کرده که حدود یک سال از ارائه نسخه مشکی آن می گذرد و در چند ماه آینده نسل جدید این گوشی یعنی iPhone 5 با امکانات بهتر عرضه خواهد شد. با این شرایط خرید این گوشی منطقی به نظر نمی رسد و شاید بهتر باشد تا ورود iPhone 5 صبر کرد.

منبع: Tech Radar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات