سامسونگ دیسک سخت External جدید خود را با استاندارد USB3.0 عرضه می کند

جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده که H.D.D های جدید External خود را در دو دسته Portable Drives و Desktop Storage Station عرضه می کند. این هارد های اکسترنال از خانواده جدید دیسک سخت سامسونگ هستند که دارای رابط پرسرعت USB3.0 بوده و می توانند اطلاعات را با سرعت بالای 5 گیگابیت در ثانیه منتقل کنند.
تبلیغات

سرعت انتقال اطلاعات توسط هارد جدید External سامسونگ که از رابط USB3.0 استفاده می کند، 10 بار سریعتر از سرعت انتقال اطلاعات دیسک های سختی است که از پورت USB2.0 استفاده می کنند. این رابط می تواند اطلاعاتی همچون فیلم های Full HD را با سرعت 25 گیگابایت در ثانیه منتقل کند.

samung-external-hdd-support-usb-3

مدل C2 قابل حمل یا Portable 3.0 این دیسک های سخت ، جایزه طراحی iF را نیز از آن خود کرده است. چراکه رویه شیشه ای نامرئی داشته و سطح آن تراش هایی مشابه کریستال دارد. نرم افزار داخلی این H.D.D تهیه نسخه پشتیبان را راحت کرده است. در حجم های بالای 1 ترابایت و در دو رنگ طوسی و قرمز موجود می باشد.

مدل M3 که Station یا رومیزی است، نسبت به هارد های External رومیزی دیگر باریکتر است . LED روی دستگاه، وضعیت هارد را نشان می دهد. این مدل هر دو رابط USB2.0 و USB3.0 را پشتیبانی می کند. M3 دارای حجم های 1 ، 1.5 و 2 ترابایت بوده و در دو رنگ قهوه ای و بژ موجود است.

منبع: Akihabaranews

سامسونگ دیسک سخت External جدید خود را با استاندارد USB3.0 عرضه می کند

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات