بزرگترین بازی Pac-Man دنیا

جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
اگر هنگام کار احساس خستگی کردید می توانید چند دقیقه ای از وقت خود را صرف بزرگترین نسخه Pac-Man دنیا کنید. این نسخه از بازی Pac-Man همان نسخه کلاسیک است با این تفاوت که در مرورگر وب اجرا می شود و براساس استانداردهای HTML5 ساخته شده است. علاوه بر نقشه های خود بازی، هزاران نقشه متفاوت که توسط کاربران طراحی شده نیز وجود دارد.
تبلیغات

این بازی توسط Soap Creative و براساس استانداردهای HTML 5 طراحی شده است پس برای اجرای آن می بایست از یکی از مرورگرهای مدرن (Firefox 4, Internet Explorer 9, Opera 11, Chrome 10) استفاده نمایید. اگر هنوز مرورگروب خود را بروز نکرده اید بیش از این وقت را تلف نکنید و همین الان جدیدترین نسخه مرور وب مورد نظر خود را دانلود کنید تمام مرورگرهای نام برده شده مجانی هستند و سرعت و امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود دارند.

از آنجایی که کل نقشه بسیار بزرگ است و شاید سال ها طول بکشد تا کامل شود، بازیکن می تواند هر قسمت از نقشه را که دوست دارد انتخاب نموده و بازی کند. شما می توانید آمار کشورهای مختلف را مشاهده نمایید و ببینید کدام کشور نقاط بیشتری را خورده است! همچنین می توانید تعداد کل مراحل طراحی شده و تعداد دفعاتی که هر مرحله بازی شده را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده و اجرای این بازی به وب سایت WorldsBiggestPacMan.com مراجعه نمایید.

منبع: Kotaku

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات