مایکروسافت، کینکت مخصوص ویندوز را عرضه می کند

چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت کینکت را به ویندوز آورده است تا بستری جدید برای تعامل کاربر با کامپیوتر فراهم شود.
تبلیغات

مایکروسافت تصمیم به ساخت دستگاه کینکت مخصوص PC دارد. کینکت اولین بار به عنوان یک کنترلر برای دستگاه های ایکس باکس عرضه شد تا کاربران بتوانند به جای استفاده از گیم پد، از حرکات بدن برای هدایت بازی استفاده کنند. ولی اگر این کنترلر برای کامپیوترهای خانگی نیز عرضه شود، برنامه‌های جذابی را می توان با آن اجرا کرد. در ادامه اطلاعات کاملتر در مورد زمان عرضه و امکانات کینکت PC مشاهده خواهبد کرد.

مایکروسافت اخیرا ویدئویی عرضه کرد که در آن نحوه کنترل نرم افزار و بازی های مختلف توسط کینکت را نمایش داده است. بازی نواختن آلات مختلف موسیقی با استفاده از حرکت دست، یا خنثی کردن بمب توسط روباتی که حرکات آن با استفاده از حرکات بدن شما کنترل می شود از مواردی بودند که در این ویدئوی اجرا شدند. 

در ابتدای سال 2011 نیز، مایکروسافت یک کیت توسعه نرم افزاری عرضه کرد. تولید کنندگان نرم‌افزار با استفاده از آن می‌توانند برنامه‌های مختلفی را برای سیستم عامل ویندوز تهیه کنند که کنترل آنها با استفاده از کینکت انجام می شود. کینکتی که مایکروسافت قرار است برای کامپیوتر ها عرضه کند، ویژگی هایی دارد که آن را برای استفاده کاربران کامپیوترهای خانگی مناسب‌تر می‌کند.

مدیر عمومی کینکت های ویندوز آقای Craig Eiser اعلام کرده:

کینکت های ویندوزی قادرند حرکات را از فاصله کم یعنی ۵۰ سانتیمتری تشخیص دهند تا کاربرانی که قرار است از آنها به عنوان کنترلر PC استفاده کنند، بتوانند با فاصله کمی از دستگاه مانیتور خود قرار بگیرند.

این محصول سال 2012 وارد بازار جهانی خواهد شد.

نظر شما در  این محصول جدید مایکروسافت چیست؟ آیا این محصول می تواند بی تحرکی علاقه مندان به بازی را کم کند؟

منبع: PCworld

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات