شارپ با عرضه 3D Aquos به بازار تلفن های هوشمند باز می گردد

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
شارپ، تولید کنند مطرح ژاپنی با تولید تلفن هوشمند سه بعدی به بازار اروپا باز می گردد. این شرکت با سرویس دهنده های صاحب نام اروپایی Orange و NTT همکاری کرده و قرار است این دو سرویس دهنده تلفن 3D Aquos را به فروش برسانند. تلفن Aquos Phone SH80F مجهز به سیستم عامل اندرید و صفحه نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک است.
تبلیغات

این تلفن دارای دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت گوشی است که امکان ضبط تصاویر سه بعدی را میسر می کند. نمایشگر 4.2 اینچی آن نیز وضوح تصویر qHD  دارد و  قادر است تصاویر 1080p را در حالت دو بعدی و 720p را در حالت سه بعدی نمایش دهد. یک دوربین VGA نیز در جلوی گوشی قرار داده شده است تا مکالمه ویدیوی نیز امکان پذیر شود.

Sharp Aquos Phone SH80F تقریبا تمام راه های اتصال بی سیم را دارد. این تلفن مجهز به 3G با HSPA و  Wi-Fi و GPS، بلوتوث، Infrared است. SH80F دارای پورت های HDMI و microSD است.

پردازنده این تلفن Qualcomm Snapdragon با فرکانس 1.4GHz است (به نظر می رسد پردازنده این گوشی تک هسته ای باشد.)

فرانسوی ها می تواند این گوشی را با قیمت 199 یورو و یا طی قرارداد با قیمت 59 یورو در ماه خریداری کنند. شارپ قصد دارد پس از اروپا این گوشی را وارد کشورهای دیگر نیز کند اما هنوز زمانی برای ورود آن به کشورهای دیگر اعلام نکرده است.

منبع: GSM Arena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات