CES 2011: بررسی تبلت Dell Streak 7 - این بار با پردازنده Nvidia Tegra

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
Dell تبلت 7 اینچی Dell Streak 7 را در کنفراس خبری نمایشگاه CES معرفی کرد و اعلام کرد علاوه بر سایز 5 و 7 اینچی، Streak را با سایز 10.1 اینچی نیز وارد بازار خواهد کرد. تبلت Streak 7 شبیه Streak 5 است ولی یک تفاوت عمده با آن دارد و آن هم استفاده از پردازنده دو هسته ای Tegraی انودیا است.
تبلیغات

Streak 7 یک تبلت 4G است البته در کشور ما هنوز 3G نیز وارد نشده است چه برسد به 4G ولی به هر حال تبلت یک وسیله قابل حمل است و اگر به مسافرت بروید احتمالا بدردتان خواهد خورد. البته درست است که بسیاری از کشورها در حال حاضر دارای شبکه های بی سیم 3G هستند ولی کمتر کشوری سرویس 4G ارائه می دهد حتی در بریتانیا نیز 4G وجود ندارد پس خیلی مایوس کننده نیست!

Dell Streak 7 مانند Streak 5 به طور کامل از Adobe Flash 10.1 پشتیبانی می کند و قادر است تصاویر ویدیوی فلش را پخش کند. همانطور که انتظار می رود این تبلت دارای Blutooth و Wi-Fi و دو دوربین یکی در جلو و یکی در پشت است.

سایز این تبلت کمی عجیب است در واقع بین Streak 5 و iPad است اما کمی جمع و جور و کوچک است و به اندازه کافی بزرگ نیست. Streak 5 به نظر یک تلفن هوشمند بزرگ می آمد ولی Streak 7 از آن بزرگتر است و نمی توان بعنوان تلفن از آن استفاده کرد. خود Dell نیز می داند تبلت های 10 اینچی طرفداران بیشتری دارند و به همین دلیل اعلام کرده که به زودی نسخه 10.1 اینچی Streak را نیز عرضه خواهد کرد.

mobile-streak-7-design3

رابط کاربری این تبلت که Dell Stage نام دارد، بسیار کارآمد و زیباست و دسترسی به محتوایات و امکانات تبلت را آسان کرده است.

سیستم عامل Streak 7 اندروید 2.2 است، دارای 16GB حافظه داخلی است، پردازنده آن نیز Tegra 2 دو هسته ای انویدیا با فرکانس 1GHz است. صفحه نمایشگر آن نیز مجهز به محافظ Gorilla Glass است.

این تبلت از طریق سایت Dell و فروشگاه های دیگر به فروش خواهد  رسد.

منبع: Tech Radar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات