هندوانه شب یلدا در پرشین گیگ

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
این بار خبری در مورد یکی از وب سایت های فارسی برای شما فراهم کرده ایم. وب سایت PersianGig که یکی از قوی ترین سایت های فارسی زبان و در زمره 20 سایت برتر دنیا در زمینه WebStorage  است. در آستانه ششمین سالگرد تولدش، سرویس های بسیار ارزشمندی را به کاربران خود ارائه خواهد داد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.
تبلیغات

همه ما تا حدودی با مفهوم Web Storage آشنا هستیم. به طور مختصر می توان گفت، Web Storage یک سرویس اینترنتی Hosting  است با این نوع سرویس ها می توانید فایل های خود را در آن ذخیره نموده و به اشتراک بگذارید و یا از آن در وبلاگ یا وب سایت خود استفاده کنید.

وب سایت Persiangig نیز (در کنار سایر خدماتی که ارائه می کند) یکی از این Web Storage هاست که خدمات طلایی به کاربران خود ارائه می دهد.

امیرحسین راهنمایی، مدیر اجرایی این وب سایت وعده داده است که همزمان با ششمین سالگرد تولد Persiangig که مصادف با شب یلدای ما ایرانیان است، این خدمات ارتقا خواهند یافت و به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. این ارتقا عبارت است از:

  • افزایش حجم آپلود سایت از 15 مگابایت به 50 مگابایت
  • حذف محدودیت پهنای باند فعلی کاربران Persiangig
  • توسعه بخش تبلیغات سایت و ارائه تخفیف های 20% به مشتریان قسمت تبلیغات به مناسبت های مختلف
  • امکان پرداخت هزینه و ارسال فایل مربوط به آگهی‌ها به صورت آنلاین
  • و در آخر نیز یک سورپرایز دیگر که آقای راهنمایی وعده داده به زودی در مورد آن صحبت خواهد کرد

سرویس های جدید این وب سایت در سطح کیفی خدماتی است که بسیاری از سایت های معتبر مانند 4Shared، Rapidshare و ... به کاربران خود ارائه می کنند.

و اما PersianGig چگونه متولد شد

ایده پرشین‌گیگ توسط پیام ترکیان مدیر اصلی پی.جی در سال 83  با هدف رفع معضل کمبود فضای آپلود کلید خورد  و بعنوان یک پروژه دوستانه و در فضایی دانشجویی تعریف شد و با شیوه دعوتنامه‌ای به افزایش کاربران خود پرداخت. و در ابتدای سال 87 با آزاد کردن مراحل ثبت‌نام بدون نیاز به دعوتنامه گام دیگری در تحقح هدف اصلی خود با عنوان "ارتقای سطح کیفی وب فارسی" برداشت.

خانه ای برای تو

پی.جی سال 87 و 88 را با شعار "خانه‌ای برای تو" آغاز کرد و در همان ابتدا با ارائه سرویس‌هایی نظیر و وبلاگ و وب‌سایت گام بلندی در ارائه یک سرویس کامل در حوزه وب برداشت. بدین‌گونه دیگر کاربران مجبور نبودند فایل های مورد علاقه خود را در یک Web Storage و مطالب خود را در وبلاگ یا وب سایت جداگانه ای ثبت کنند. به این ترتیب شعار سال‌های 87 و 88 خود را نیز به عینیت نزدیک کردند.

فارسی کلیک کن!

پرشین گیگ سال 89 با تکیه بر خدمات قبلی و سرویس‌های در دست انجام و همچنین اصالت ایرانی خود با شعار "فارسی کلیک کن! آغاز کرد و همین امر او را در زمره 20 سایت سرویس‌دهنده فضای وب در جهان قرار داد.

پرشین گیگ برای همگان آزاد و برای استفاده می‌توانید به آدرس www.persiangig.com مراجعه نمائید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات