اگر به دنبال یک نوت بوک کوچک و سبک هستید، Gateway انتخاب مناسبی برای شماست

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
نت بوک سایزهای کوچک و در قدرت پایین تری دارند و در عوض اکثر نوت بوک ها سایز بزرگتر و قدرت بالاتری دارند. ولی این بارGateway لپ تاپ جدید خود را که تنها 11 اینچ است با پردازنده فوق‌العاده ‍Core i5-470UM عرضه می‌کند. تصور یک پردازنده Core i5 در یک لپ تاپ 11 اینچی کمی عجیب است. در ادامه سایر مشخصات این لپ تاپ را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

اگر تصور می‌کنید این مشخصات مربوط به یک نت بوک است، اشتباه می‌کنید. این لپ تاپ با اینکه سایز کوچکی دارد ولی مشخصات فنی بسیار خوبی ارائه کرده است. نام مدل این لپ تاپ EC19C-A52C/S است.

این محصول ژاپنی دارای پردازنده 1.33GHz Dual-Core Core i5-470UM و هارد دیسک 320GB است. رزولوشن Display این مدل 1366x768 بوده و دارای حافظه RAM معادل 2GB است. خروجی های HDMI/VGA و پورت Ethernet داخلی دارد و باتری 6 سلولی این مدل 6 ساعت عمر می‌کند. طبق انتظار یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی و Card Reader چهاربه یک به همراه شبکه بی‌سیم سازگار با 802.11 b/g/n WiFi و سیستم عامل Windows 7 Home Premium - 64-bit و Bluetooth 3.0 از دیگر مشخصات این نوت بوک است.

همان‌طور که مشخصات این مدل در دسته نت بوک ها قرار نمی‌گیرد، قیمت آن نیز دراین دسته نمی گنجد . قیمت این نوت بوک معادل 775$ دلار است که برای یک لپ تاپ هزینه بالایی نیست. مشخصات فنی کامل تر به‌زودی دراختیار شما قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات