FIC تبلت 10,1 اینچ مبتنی بر ویندوز ۷ با نام Tycoon معرفی کرد

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
این بار کمپانی FIC تبلت خود را ارئه می‌کند. خوشبختانه سیستم عامل این تبلت، Android نیست. ویندوز که جزء بهترین گزینه‌های ما برای سیستم عامل تبلت است، روی این دستگاه نصب شده است. قیمت آن هم ظاهرا 660$ دلار است که نسبت به سایر تبلت ها مناسب است. آیا Windows 7 می‌تواند نیاز های یک تبلت لمسی را بر آورده کند؟
تبلیغات

بعد از مشاهده و بررسی iPad به این نتیجه رسیدیم که برای خرید یک تبلت باید به سیستم عامل آن توجه کرد. بنابراین هر بار که تبلتی با سیستم عامل ویندوزی روانه بازار می‌شود، بر آن می‌شویم که خبر و مشخصات آن را به شما اعلام کنیم تا در صورتی که تصمیم به خرید تبلت دارید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. این بار هم خبری از یک تبلت با سیستم عامل 7 برای شما آماده کرده ایم.

در نمایشگاه Computex یک تبلت نارنجی رنگ که Tycoon نام داشت در ذهن همه ما مانده بود. اکنون این تبلت قرار است به صورت عمده در تمام کشور های توزیع شود. اگر به تایوان بروید می بینید که همه جا خبر از ورود تبلت Tycoon از طرف کمپانی FIC است. قیمت این تبلت 19,800NT یا 660$ دلار آمریکا است. با این هزینه می‌توانید یک تبلت 10,1 اینچی با هارد 120GB HDD و پردازنده Atom N455 با حافظه 2G RAM داشته باشید. سیستم عامل هم ظاهرا با سیستم لمسی هماهنگ شده است. البته عده ای نیز بر این باورند که تا ورود Windows 8 باید صبر کرد زیرا ویندوز 7 نمی تواند پاسخگوی نیاز های تبلت لمسی باشد. تا زمانی که این تبلت از تایوان به دست ما برسد نمی توانیم بررسی های بیشتری روی آن انجام دهیم. ولی امیدواریم رنگ نارنجی براق آن بدون تغییر باقی بماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات