زوم‌اپ: ساخت تصاویر متنوع با استیکرهای فیسبوک در اپلیکیشن Stickered for Messenger

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
Stickered for Messenger اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید از صدها استیکر گوناگون برای تزئین عکس‌های خود، قبل از اشتراک‌گذاری استفاده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این اپلیکیشن که اخیرا به طور رسمی از سوی فیسبوک منتشر شده است می‌تواند استیکرهای محبوب و دوست داشتنی فیسبوک را در اختیار شما گذاشته و به تزئین عکس‌های شما کمک کند. البته بر خلاف آنچه از نام برنامه برداشت می‌شود این اپلیکیشن در زمینه‌ی اشتراک گذاری مستقل استیکرها فعالیت ندارد و استیکرهای موجود در برنامه را تنها برای قرار دادن روی عکس‌ها می‌توانید استفاده کنید که به نوعی Stickered for Messenger را به یک اپلیکیشن ویرایش تصاویر تبدیل می‌کند. شما می‌توانید تصاویر خود را از گالری گوشی وارد این اپلیکیشن کرده و سپس با ابزارک‌های متنوعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، اقدام به ساخت تصاویر جدید و هیجان‌انگیزی کنید.

1222qq

نکته‌ی بسیار جالب در رابطه با Stickered for Messenger امکان اضافه کردن استیکرها قبل از ثبت یک عکس است که با استفاده از آن، ابتدا استیکر مورد نظر را روی صفحه‌ی دوربین اضافه می‌کنید و بعد از آن، متناسب با موقعیت استیکر اقدام به ثبت عکس می‌کنید. همچنین کنترل استیکرها از لحاظ سایز یا زاویه‌ی قرارگیری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید هنگام اضافه کردن استیکرها، به تغییر سایز یا چرخاندن آن‌ها بپردازید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات