زوم‌اپ: نظارت بر عملکرد پردازنده توسط اپلیکیشن CPU Spy Reloaded

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
CPU Spy Reloaded یکی از بهترین و قوی‌ترین اپلیکیشن‌های نظارت بر عملکرد پردازنده‌های دستگاه شما است که با ارائه‌ی اطلاعاتی دقیق و مهم درباره‌ی پردازنده، می‌تواند به مدیریت بهتر شما بر آن، نقش بسزایی داشته باشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد CPU Spy Reloaded تنها وظیفه‌ی نظارت و بررسی عملکرد پردازنده‌ی گوشی را برعهده خواهد داشت و مانند دیگر اپلیکیشن ها، هیچ گونه دخالتی در نحوه‌ی کارکرد یا افزایش سرعت ندارد. بسیاری از کاربران معتقدند که اپلیکیشن‌هایی که به عنوان سرعت دهنده‌ی گوشی و مدیریت رم و پردازنده‌ها ساخته می‌شوند نه تنها هیچ تاثیری در عملکرد بهتر دستگاه نخواهند داشت، بلکه خود نیز به نوعی بخشی از رم اجرایی را اشغال کرده و باعث کندی‌های مکرر خواهند شد. اگر شما نیز از چنین عقیده ای برخوردارید CPU Spy Reloaded انتخابی مناسب برای شما خواهد بود؛ چرا که وظیفه‌ی این برنامه تنها بررسی نحوه‌ی عملکرد CPU بوده و با ارائه‌ی گزارشی دقیق و پر از جزئیات، شما را از نحوه‌ی کارکرد پردازنده باخبر می‌کند.

CPU Spy2

اما مهمترین ویژگی این اپلیکیشن که می‌تواند کارکرد برنامه را برای کاربران ایرانی چندین برابر کند، پشتیبانی آن از زبان فارسی است که طبیعتا نمایش نمودار‌ها و نتایج به دست آمده به صورت فارسی، بسیار مفیدتر و گویاترخواهد بود و کاربران می‌توانند با درک بهتر اطلاعات ارائه شده در این اپلیکیشن، نسبت به عملکرد پردازنده‌ی خود آگاهی بیشتری را داشته باشند. نمایش آمار و اطلاعات در مورد کارکرد پردازنده گوشی، کمک به بهبود وضعیت کارکرد پردازنده ها، رم و باطری،رابط کاربری متریال و فوق‌العاده چشم‌نواز و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن اندرویدی هستند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات