زوم‌اَپ: دریافت شناور پیامک‌ها با HoverChat در اندروید

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنگام انجام کار با یک نرم‌افزار در گوشی، پیامک دریافت کنید و برای خواندن یا جواب دادن به آن مجبور به ترک اپلیکیشن فعلی و مراجعه به اینباکس خود باشید.
تبلیغات

اگر مشغول ثبت یک رکورد رویایی در بازی Flappy Bird باشید و در همین حال پیامکی دریافت کنید، اگر پیامک به صورت پاپ‌آپ برای شما باز شود کنترل بازی از دستتان خارج شده و با شکست مواجه می‌شوید. یا اگر از اپلیکیشن‌های سنگین‌تری مانند اینستاگرام استفاده کنید و از آن خارج شوید، در بازگشت دوباره به نرم‌افزار همه چیز از ابتدا بارگذاری خواهد شد و شما باید دوباره تا پستی که در حال مشاهده‌ی آن بوده‌اید پایین بروید. 

این موضوع جدا از وقفه‌ای که در انجام امور شما می‌اندازد گاهی باعث مشکلات نه چندان خوشایندی می‌شود.

hovercha1

Hover Chat که در ابتدا با نام Ninja SMS شروع به کار کرد، اپلیکیشنی است که این مشکل شما را یک بار برای همیشه حل کرده است. در واقع این نرم‌افزار به اندازه‌ای کاربردی است که در همان ابتدا به سرعت توجه کاربران را به خود جلب کرد و به یکی از پر‌دانلود‌ترین اپلیکیشن‌های پلی‌استور تبدیل شد.

روش کار این نرم‌افزار به این صورت است که وقتی پیامکی دریافت کنید، این پیامک در قالب یک دایره‌ی شناور روی نرم‌افزار یا بازی در حال اجرا نمایان خواهد شد و شما بدون خارج شدن از محیط فعلی، با کلیک روی این دایره، متن پیام را مشاهده خواهید کرد و در صورت تمایل در همان محیط قادر به پاسخگویی آن نیز خواهید بود و در تمام مدت مشاهده و پاسخگویی شما به این پیام، اپلیکیشنی که در حال اجرا بود، بدون هیچ وقفه‌ای و در همان حالت باقی خواهد ماند و شما می‌توانید بعد از فرستادن پیام، به ادامه‌ی فعالیت خود بپردازید.

امکان مشخص کردن مخاطبانی که مایلید پیام آن‌ها در این حالت باز شود، ارسال پیامک گروهی، گرفتن نسخه‌ی پشتیبان و بازگردانی پیامک‌ها، جا‌به‌جایی پنجره‌ی شناور پیامک به هر جای صفحه، امکان تنظیم وضوح پنجره‌ی شناور برای مشاهده‌ی تصویر پشت در حین خواندن پیامک‌ها و پشتیبانی از چندین تم مختلف، از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن‌ اندرویدی به حساب می‌آیند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات