زوم‌اَپ: Soundwave، شبکه‌ی اجتماعی برای موسیقی

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌ها شبکه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی دارند، بطوریکه انواع شبکه‌های اجتماعی با محوریت اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدئو‌، اخبار و موارد دیگر با استقبال کاربران روبرو شده‌اند. Soundwave یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر اشتراک‌گذاری موسیقی‌هایی است که کاربران گوش می‌دهند. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

 ساندویو اپلیکیشن شبکه‌ی اجتماعی و سرویسی است که موسیقی‌هایی که کاربر در گجت خود از طریق پخش‌کننده‌ها یا سرویس‌های استریم گوش می‌دهد را با سایر کاربران در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. در واقع ساندویو عادت کاربران را در گوش دادن به موسیقی تحت نظر گرفته و خود فرد و دوستان وی را که همدیگر را Follow می‌کنند، از این امر آگاه می‌کند. ساندویو می‌تواند تمام آهنگ‌هایی را که از طریق پخش‌کننده‌ی گوشی‌هوشمند یا سرویس استریمی چون ساندکلاد یا اسپاتیفای پخش می‌شود، شناسایی کند. این سرویس تاکنون بیش از ۳ میلیون آهنگ را شناسایی کرده است. با نگاه به داده‌های جمع‌آوری شده توسط این سرویس می‌توان محصول استارت‌آپ ایرلندی توسعه‌دهنده‌ی این شبکه‌ی اجتماعی و اپلیکیشن را هوشمندانه خواند، چراکه داده‌های حاصل از این اپلیکیشن برای استودیوهای آهنگ‌سازی بسیار ارزشمند خواهد بود. 

SoundwaveInt

این اپلیکیشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده و در صورت تمایل می‌توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید. در ابتدا باید یک حساب کاربری برای خودایجاد کنید که این امر از طریق حساب‌کاربری فیس‌بوک یا گوگل امکان‌پذیر است. پس از ورود به حساب کاربری خود، هنوز خبری از فیدهای خبری مربوط به موسیقی‌هایی که شما یا دوستانتان گوش داده‌اید، نیست. با استفاده از امکان جستجوی نام آهنگ‌ها می‌توانید صفحه‌ی مربوط به هر موسیقی را یافته و در صورت علاقه آن را Like‌ کنید. در صفحه‌ی هر موسیقی می‌توانید کلیپ آن را که در یوتیوب موجود است، بصورت مستقیم از داخل اپلیکیشن تماشا کنید.همچنین امکان گوش دادن به موسیقی از طریق سرویس‌هایی چون اسپاتیفای، Rdio و Deezer وجود دارد. در صورتی که دوستان خود را در این سرویس بیابید، می‌توانید گروهایی را تشکیل داده و هر کاربری را که دوست دارید، دعوت کنید تا در یک محیط خصوصی موسیقی‌هایی را که دوست دارید، به هم معرفی کنید. ساندویو اپلیکیشنی است که کاربران را در مورد جدیدترین آهنگ‌ها راهنمایی می‌کند و می‌توان بر مبنای نقد کاربران، از کم و کیف یک موسیقی پیش از گوش دادن به آن آگاه شد. نظر خود را در این مورد با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات