مایکروسافت نسخه‌ی جدید اسکایپ برای ویندوز و مک را برای آسان‌سازی چت و اشتراک‌گذاری منتشر کرد

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت نسخه‌ی جدید اسکایپ تحت ویندوز و مک را با ظاهر مشابه‌ نسخه‌ی موبایل و امکاناتِ نو، رونمایی کرده است.
تبلیغات

درنسخه‌ی جدید اسکایپ کاربران راحت‌تر می‌توانند با دوستان خود چت کرده یا محتوای خاصی را به اشتراک بگذارند. اگر کاربر نسخه‌ی موبایل اسکایپ باشید پس از نصب نسخه‌ی جدید دسکتاپ به خوبی متوجه خواهید شد که رابط کاربری به طور کامل از نسخه‌ی موبایل الهام گرفته شده است.

در نسخه‌ی جدید اسکایپ، تصویر بند انگشتی از لیست دوستان خود را در اختیار خواهید داشت و طراحی ظاهری بخش چت نوشتاری به حالت حبابی در آمده است. آیکون مربوط به بخش‌های مختلف نرم‌افزار نیز دستخوش تغییر شده‌اند.

مایکروسافت نحوه‌ی نمایش تصاویر در اسکایپ جدید را به مراتب زیباتر از قبل کرده است و امکان نمایش سریع آن‌ها را نیز فراهم کرده است. فاصله‌ بین المان‌های مختلف رابط کاربری بیشتر شده است تا ظاهر نرم‌افزار تر و تمیزتر به نظر برسد.

اسکایپ حالا بهتر از قبل تشخیص می‌دهد که فایل به اشتراک گذاشته شده، چه فرمتی دارد. مثلا اگر یک سند آفیس را به اشتراک بگذارید یا یک فایل PDF را در پنجره‌ی چت کشیده و رها کنید، آن وقت آیکون نمایش داده شده برای آن فایل براساس نوع آن تغییر خواهد کرد. به این ترتیب در مراجعات بعدی به تاریخچه‌ی چت به سادگی قادر خواهید بود تا فایل مورد نظر خود را با یک نگاه پیدا کنید.

طراحی نسخه‌ی جدید اسکایپ به شکلی است که به راحتی بتوانید بین حالت صدا و ویدیو تغییر وضعیت دهید.

برای دانلود اسکایپ ۷.۰ مک اینجا و برای نسخه‌‌ی ویندوز اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات