زوم‌اَپ: 123D Catch، کمی خلاقیت، کمی شوخی!

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن 123D Catch ابزاری از کمپانی معروف Autodesk است که به کمک آن می‌توانید اشیا اطراف خود را به اجسام یه بعدی تبدیل کرده و محصول نهایی را با سایرین در شبکه کاربران این اپ به اشتراک بگذارید. در ادامه با زوم‌اپ امروز همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های موبایل معمولا به دو دسته کلی ابزارهای کاربردی و بازی‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند. اما در این بین اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که چندان کاربردی نیستند، ولی بسیار جذاب و خلاقانه هستند؛ بازی نیستند ولی می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند. 123D Catch محصول کمپانی Autodesk یکی از این اپلیکیشن‌ها است. اگر به دنبال آن هستید که در زوم‌اپ امروز یک اپلیکیشن کاربردی را مشاهده کنید، زوم‌اپ امروز برای شما نیست. امروز قصد داریم اپلیکیشن بسیار پیشرفته‌ای را معرفی کنیم که با استفاده از دوربین تلفن هوشمند می‌تواند نمونه‌ای سه‌بعدی از اشیا اطراف شما بسازد. مسلما با دوربین موبایل خیلی نمی‌توان به دقت ان امیدوار بود ولی اگر کمی حوصله به خرج دهید نمونه‌‌های مجازی جالبی را از اشیا اطراف خود تولید خواهید کرد.

ZoomApp-123D-catch-1

این اپلیکیشن مخصوص خوره‌ها است که می‌خواهند کمی سرگرم شده و قدرت پردازشی و گرافیکی تلفن خود را محک بزنند. محیط اپلیکیشن چندان پیچیده نیست ،  اپلیکیشن را اجرا کرده و اولین طرح نمونه خود را بسازید. نرم‌افزار دوربین داخل این اپلیکیشن اجرا شده و با استفاده از راهنمایی که در سمت چپ آن مشاهده می‌کنید، نرم‌افزار به شما می‌گوید که از زوایای مختلف و دو ارتفاع، از جسم یا فرد مورد نظر عکس بگیرید. لازم است دور شی مورد نظر دو بار بچرخید. کمی این پروسه طولانی و دشوار است و نیازمند دقت فراوان ولی نتیجه نهایی کار جذاب و دلپسند است. این که بتوانید با تلفن همراه خود مدل سه‌بعدی پیشرفته اجسام اطراف خود را بسازید هم سرگرم‌کننده است و هم شما را به این فکر فرو می‌برد که دنیای فناوری با چه سرعتی رو به رشد است!

ZoomApp-123D-catch-2

پس از پایان مراحل عکسبرداری، کافی است با استفاده از حساب Autodesk یا حساب فیس‌بوک به اپلیکیشن وارد شده و محصول نهایی رندر شده و آپلود می‌شود. باید چند دقیقه‌ای را منتظر بمانید تا کار تمام شود و در پایان مدل سه‌بعدی را مشاهده خواهید کرد.

این اپلیکیشن برای iOS و اندروید ارائه شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نسخه ویندوزی یا نسخه تحت وب ان را نیز مورد استفاده قرار دهند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات