زوم‌اپ: رایگان شدن اپلیکیشن کیبورد Fleksy

جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
Fleksy یکی از محبوب‌ترین کیبورد‌های پولی اندروید و آی‌اواس است که با استفاده از gestures‌ها و روش‌های دیگر، سرعت تایپ کردن را چندین برابر می‌کند و از این پس نیز، به صورت کاملا رایگان قابل دانلود خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد Fleksy را می توان به جرأت از محبوب‌ترین کیبوردهای موجود دانست که تعداد بسیار زیادی از کاربران، از آن به عنوان کیبورد اصلی گوشی استفاده می کنند. در این کیبورد نیز مانند اکثر برنامه‌های مشابه، امکان حدس لغات، تصحیح خودکار کلمات و تایپ به وسیله Swipe در نظر گرفته شده است و پشتیبانی از صدها پوسته‌ی مختلف، Fleksy را در زمینه‌ی شخصی‌سازی نیز به یکی از گزینه‌های قابل قبول تبدیل کرده است.

Fleksy 2

Fleksy تا به امروز به صورت پولی  به فروش می رسید که در تصمیمی جالب توجه، سازندگان آن تصمیم به رایگان کردن آن گرفتند و از این پس، می توانید این برنامه را به صورت کاملاً رایگان از دانلود کنید. کاربرانی که از قبل برای خرید این برنامه هزینه کرده اند نیز نگران نباشند؛ چراکه توسعه‌دهندگان Fleksy اعلام کرده‌اند که این افراد، می‌توانند تا سقف 8 دلار از پوسته‌های پولی این کیبورد استفاده کنند. اگر شما نیز به این کیبورد و ظاهر متفاوتش علاقه‌مند شده‌اید، هم اکنون بهترین فرصت برای دانلود و امتحان کردن آن است. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات