آرمانت؛ مرجع نرم افزار و برنامه های ایرانی

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تولیدکنندگان نرم افزار داخلی (شرکت های نرم افزاری) سالهاست که نرم افزارهای بسیار خوبی تولید می کنند.
تبلیغات

نرم افزارهای متنوعی در حوزه های مالی، اداری، آموزشی، پزشکی، خدماتی و ... تولید و عرضه شده اند که هرکدام دامنه خاصی از نیازهای کاربران را پوشش می دهند. اینترنت اولین ابزاری است که کاربران برای جستجو نرم افزار مناسب خود و کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه می کنند اما بسیاری از نرم افزارهای با کیفیت و کارا به دلیل معرفی ضعیف درموتورهای جستجو و فضای وب از دید کاربران و خریداران دور مانده اند.

انتخاب نرم افزار مناسب بسیار سخت است و حتی پس از کارشناسی ها و مشورت های فراوان بازهم شک و تردیدهایی وجود دارند. کدام نرم افزار را باید انتخاب کرد؟ کدام نرم افزار با نیازها و بودجه شما تناسب بهتری دارد؟ کدام نرم افزار امکانات لازم برای سازمان شما را فراهم می کند؟ کدام شرکت نرم افزاری، خدمات و شرایط فروش و پشتیبانی مناسب تری برای شما ارائه می دهد؟

مثلا بیش از 200 نرم افزار حسابداری در ایران تولید و عرضه شده اند که هر کدام حوزه مختلفی را پوشش می دهد. شما برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری، کدام‌یک را مناسب‌تر می‌دانید؟ چگونه می توان امکانات، قابلیت‌ها و شرایط مختلف این نرم افزارها را با یکدیگر مقایسه کرد و انتخاب هوشمندانه ای داشت؟

آرمانت، با گردآوری اطلاعات نرم افزارهای تولید داخل، محیطی را فراهم آورده است که مطالعه، مقایسه، تصمیم گیری و انتخاب را برای کاربران بازار نرم افزار کشور راحت کند. آرمانت، به شما کمک می کند تا نیازهای خود را با امکانات ارائه شده در هر نرم افزار بسنجید، نرم افزارهای مختلف را با یکدیگر به صورت تحلیلی مقایسه کنید و در نهایت به راحتی نرم افزار مناسب خود را انتخاب کنید. آرمانت، از سه سال پیش تلاشی را شروع کرده است تا اطلاعات لازم برای انتخاب نرم افزار مناسب را در اختیار کاربران قرار دهد. اطلاعاتی که سازندگان نرم افزار، در پورتال آرمانت قرار داده اند.

آرمانت، بیش از 1000 نرم افزار ایرانی را در بیش از 170 دسته در زمینه های مختلف طبقه بندی کرده است. برای هر نرم افزار، توضیحات و اطلاعات فنی مناسبی ثبت شده است. امکانات هر نرم افزار، شرایط فروش و نحوه پشتیبانی به همراه تصاویری از بخش های مختلف برای هر نرم افزار در آرمانت ثبت شده است. هر نرم افزار را می توانید با سایر نرم افزارها مقایسه کنید. این مقایسه کامل و تحلیلی است و تلاش می کند که همه ابعاد مختلف نرم افزارها را با یکدیگر مقایسه می کند.

نرم افزارهای مالی، یکی از مهمترین و کاملترین دسته های ثبت شده در آرمانت است. بیش از 160 نرم افزار حسابداری، بیش از 20 نرم افزار انبارداری، 40 نرم افزار فروش و بازاریابی، بیش از 30 نرم افزار و سیستم یکپارچه مالی و بازرگانی و بیش از 30 نرم افزار حقوق و دستمزد تا کنون در آرمانت ثبت و معرفی شده اند.

نرم افزارهای اداری ( نرم افزار بایگانی و آرشیو فرم و اسناد و نرم افزار اتوماسیون اداری ) دومین دسته پربازدید آرمانت است که شامل بیش از 50 نرم افزار اداری مختلف است.

نرم افزار های آموزشی ( نرم افزار مدرسه و نرم افزار آموزشگاه ) ، نرم افزارهای پزشکی ( نرم افزار مطب ، نرم افزار درمانگاه و کلینیک ) و نرم افزارهای حمل و نقل ( نرم افزار باربری و نرم افزار آژانس تاکسی تلفنی ) از دیگر دسته های پر بازدید و مفید آرمانت هستند.

اگر قصد خرید نرم‌افزار دارید و توضیحات پیچیده برخی وب‌سایت‌ها شما را سردرگم کرده است، آرمانت به شما مشاوره می دهد و شما را در انتخاب بهتر نرم افزار مناسب یاری می دهد.

اگر تولیدکننده نرم‌افزارهستید، می توانید در این پورتال به صورت رایگان ثبت نام کنید تا بهتر و کامل تر در نتایج جستجوهای اینترنتی و خریداران دیده شوید.

آرمانت را از آدرس www.armanet.ir مشاهده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات