گزارش زومیت از مراسم رونمایی نسل جدید سینمای خانگی ال جی‌ Sound Tower

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
دیروز ال‌جی‌ ایران و گلدیران مراسمی را با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران این شرکت برگزار کردند. در این مراسم ال‌جی به معرفی دو دستگاه سینمای خانگی جدید با عنوان Sound Tower پرداخت. در ادامه گزارش زومیت از این مراسم همراه باشید.
تبلیغات

دیروز، ۴ شهریور ۹۴، ال‌جی الکترونیکس سینمای خانگی جدید خود با نام تجاری ساند تاور را در دو مدل LH-369XBH و LH-349HTS برای بازار ایران معرفی کرد. این ۲ مدل دستگاه بزودی وارد بازار کشور خواهند شد.

در ابتدای مراسم علی نظری، مدیر صوتی و تصویری شرکت گلدیران به کاهش درخواست خرید سینماهای خانگی از سوی خریداران اشاره کرد و گفت:

در حال حاضر عمده‌ی فروش سینمای خانگی مربوط به خاورمیانه است و در سایر کشورها ساند بارها تقاضای کمتری دارند.
lg sound tower

نظری در ادامه توضیحاتی در رابطه با قابلیت‌های ساند تاور ارائه داد، از ویژه‌گی‌های این مدل سینمای خانگی می‌توان به ساب ووفرهای تعبیه شده درون اسپیکر، کانال ۴.۲، اتصال بی‌سیم‌ اسپیکرها ،آمپلی فایر مجزا برای هر ساب ووفر، درگاه USB و نصب آسان اشاره کرد. به گفته مدیر صوتی تصویری گلدیران وجود آمپلی فایر مجزا موجب بهبود شفافیت صدا و توزیع صدای هماهنگ‌تر می‌شود.

سیستم‌ صوتی Sound Tower از فناوری LG Wireless Sound Sync پشتیبانی می‌کند؛ فناوری که تمامی تلویزیون‌های ال‌جی از سال ۲۰۱۴ به آن مجهز شده‌اند و با استفاده از آن می‌توان صدای تلویزیون را با سینمای خانگی بصورت بی‌سیم همگام ساخت. 

توان خروجی صدای اسپیکر‌های این سینمای خانگی برابر با ۱۰۰۰ وات است؛ صدای بم (BASS) اسپیکرها هم بر اساس سلیقه‌ی کاربرهای ایرانی بهینه شده است بدین ترتیب اگر از گوش کردن به موسیقی با صدای بم لذت می‌برید، این سیستم صوتی ناامیدتان نخواهد کرد. مدل LH-349HTS مجهز به درایو DVD است و با قیمت حدود ۱٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان و مدل LH-369XBH که به بلو-ری مجهز شده با قیمت حدودی ۱٫۴۵۰٫۰۰۰ تومان وارد بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات