نصب دستیار صوتی کورتانا روی گوشی‌های اندرویدی

شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که هنوز دستیار صوتی کورتانا برای اندروید در نسخه‌ی بتا قرار دارد، فایل APK آن برای کاربران فاش شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد به زمان انتشار کورتانا برای کاربران اندرویدی نزدیک می‌شویم و این دستیار صوتی مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد. ولی به لطف فایل APK منتشر شده از کورتانای اندروید، می‌توانید آن را پیش از موعد بر روی گوشی‌های خود نصب کنید.

لازم است پیش از دانلود و نصب فایل APK کورتانای اندروید، چند نکته را بازگو کنیم. یادتان باشد این فایل هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و نسخه‌ی نهایی نیست، بنابراین انتظار عملکردی بی‌نقص و کامل را نداشته باشید.

مایکروسافت اعلام کرده کورتانا در مرحله‌ی اول برای کاربرانی چینی و آمریکایی اندروید منتشر می‌شود و سپس در فواصل زمانی مشخص در اختیار دیگر کاربران قرار می‌گیرد. برای بارگذاری فایل APK باید از آدرس Settings > Security گزینه‌ی Unknown Sources (نصب از منبع ناشناس) را فعال کرده باشید. سپس از لینک انتهای متن فایل APK را با حجم 19.1 مگابایت دانلود و نصب می‌کنید.

در حال حاضر دستور صوتی "Hey Cortana" روی نسخه‌ی اندروید کار نمی‌کند، ولی ردموندی‌های در تلاش هستند تا جایی که امکان دارد ویژگی‌های منحصر به فرد این دستیار صوتی را وارد اندروید کنند. با این وجود این فرایند وقت‌گیر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات