تولید محصولات ال جی در هند در راستای طرح Make in India دولت هند

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
بازار هند پتانسیل بالایی برای فروش گوشی‌های هوشمند دارد؛ از این رو توجه بسیاری از شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند به این کشور جلب شده؛ تا آنجا که ال‌جی تصمیم دارد تولید محصولات خود را در هند آغاز کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این تولید کننده‌ی کُره‌ای گوشی‌های هوشمند، عملکرد خوبی در بازار دارد و طی یکی دو سال گذشته با عرضه‌ی گوشی‌ها هوشمند با کیفیتی از سری G توانسته نظر خریداران را بیشتر از قبل جلب کند. این شرکت تصمیم دارد تا قبل از پایان سال 2015 چند مدل دیگر را نیز روانه بازار کند؛ در عین حال به نظر می‌رسد ال‌جی هم مانند برخی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قصد دارد تا تولید گوشی‌های هوشمند خود را در هند آغاز کند. 

هند دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند است و جای تعجب نیست که بسیاری از تولیدکنندگان در جستجوی راه‌هایی برای فروش محصولات خود در این کشور هستند. بسیاری از شرکت‌ها طی سال گذشته فروش گوشی‌های هوشمند را در هند آغاز کردند و از بین آنها برخی تصمیم دارند تا تولید محصولات خود را در هند شروع کنند. 

سال گذشته نخست وزیر هند  از برنامه دولت هند با نام Make in India رونمایی کرد که در آن تولیدکنندگان تشویق می‌شوند تا محصولات خود را در هند تولید کنند. شیائومی و فاکس‌کان نیز به تازگی از تمایل خود برای تولید محصولاتشان در هند خبر داده‌اند.

ال‌جی مصمم است تا حضور خود را در هند گسترش دهد. طبق گزارش‌ها این شرکت در نظر دارد تا 157 میلیون دلار در سال 2015 در زمینه تحقیق، توسعه و بازاریابی در هند سرمایه‌گذاری کند. این شرکت در حال حاضر تیم 1000 نفری از مهندسان نرم‌افزار در شهر Bangalore دارد و قصد دارد این تیم را گسترش دهد.

شاید جالب باشد که بدانید ال‌جی در حال حاضر 2 کارخانه تولیدی در هند دارد؛ ولی این کارخانه‌ها یخچال و دستگاه‌های تهویه هوا تولید می‌کنند. طبق گزارش‌ها ال‌جی در نظر دارد تا 40 مدل جدید گوشی‌هوشمند را تا پایان سال 2015 به سبد محصولات خود اضافه کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات