در حال حاضر 4 میلیون نفر از ویندوز 10 استفاده می کنند

جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در جران رویداد بیلد 2015، مایکروسافت اعلام کرد که در حال حاضر 3.7 میلیون کاربر ثبت شده در حال استفاده از نسخه بتای ویندوز 10 بر روی رایانه یا گوشی هوشمند خود هستند.
تبلیغات

در ماه ژانویه مایکروسافت  اعلام کرد که برنامه Insider این شرکت 2.2 میلیون کاربر دارد ولی واضح است که طی این مدت تعداد کاربران ویندوز 10 رشد چشمگیری داشته است چرا که از یک طرف برخی ایرادات اولیه این نسخه از ویندوز رفع شده و ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود و از طرف دیگر زمان عرضه رسمی آن نیز هر روز نزدیک‌تر می‌‌شود از این رو حالا بسیاری از افراد می‌خواهند که از ویندوز 10 استفاده کنند و دیدگاه‌های خود را در خصوص این ویندوز با مایکروسافت در میان بگذارند.

برنامه Insider یک موفقیت برای مایکروسافتی محسوب می‌شود که به طور سنتی در مورد توسعه نرم‌افزارها و سیستم عامل خود تقریبا بسته عمل می‌کرد. به هر حال با هزاران بازخوردی که از طرف کاربران به مایکروسافت رسیده  این شرکت حجم زیای از اطلاعات را در مورد ویندوز 10 بطور مستقیم از کاربران این سیستم عامل دریافت کرده است و این امر موجب شده تا مایکروسافت بتواند ویندوز 10 را بهبود داده و خیالش نیز از این بابت راحت باشد که وقتی این ویندوز به دست مشتریان می‌رسد با استقبال گرمی از سوی  آن‌ها روبرو خواهد شد.

مایکروسافت برنامه اینسایدر خود را حتی بعد از عرضه رسمی ویندوز 10 ادامه خواهد داد و به نظر می‌رسد این برنامه جزیی از چرخه توسعه‌ی درون مایکروسافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات