با سرویس موسیقی ایکس باکس، فایل های موسیقی در وان درایو قرار دهید

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه پیش اطلاعاتی در خصوص اینکه سرویس ابری وان‌درایو قابلیت‌هایی را جهت ذخیره موسیقی آماده می‌کند منتشر شد. مایکروسافت این خبر را تأیید کرده و حال وان‌درایو به‌همراه سرویس موسیقی ایکس‌باکس آماده ذخیره‌سازی فایل‌های موسیقی کاربران است.
تبلیغات

 مایکروسافت در سرویس ابری خود تغییراتی اعمال کرده و حال آماده ذخیره‌سازی فایل‌های موسیقی کاربران است. وان‌درایو و سرویس موسیقی ایکس باکس با هم تعادل داشته و تمامی فایل‌های موسیقی از جمله فرمت‌های MP3, M4A و WMA موجود در پوشه‌ی موسیقی کاربران ازطریق ارتباط وب‌سایت قابل پخش هستند. البته اپلیکیشن‌های مربوط به سرویس موسیقی ایکس باکس در ویندوز 8 و ویندوز 8.1، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان نیز آماده پخش موسیقی‌ها هستند. طبق اطلاعات به دست آمده مایکروسافت ۲۰ گیگابایت فضا را برای ذخیره‌سازی موسیقی ارائه می‌دهد اما اکانت‌های سرویس موسیقی ایکس باکس نسخه‌ی پولی میزان ۱۰۰ گیگابایت فضا را به همین منظور عرضه خواهد کرد.

00xxBOX

 این سرویس بسیار شبیه به سرویس موسیقی گوگل پلی است؛ اما با این تفاوت که سرویس وان‌درایو مایکروسافت در نسخه‌های اندروید و آی‌او‌اس اپلیکیشن ایکس‌باکس موسیقی دردسترس نخواهد بود و البته گوگل پلی نیز در ایکس باکس ارائه نخواهد شد. در ضمن پلی‌استیشن نیز سرویسی مشابه ایکس باکس را ارائه خواهد کرد، آمازون هم سرویس ابری Cloud Player مخصوص خود را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات