۵۰ بازیکن برتر فیفا 20

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
مطالعه 6 دقیقه
بازی فیفا 20 به‌تازگی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. در این مقاله به معرفی ۵۰ بازیکن برتر جدیدترین فوتبال EA Sports پرداخته‌ایم.
تبلیغات

چند روز پیش به‌صورت رسمی نسخه جدید فیفا که آن را با نام FIFA 20 می‌شناسیم به بازار عرضه شد. مانند همیشه شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شد. هر ساله، پیش از انتشار بازی،‌ EA Sports فهرستی از بازیکنان برتر بخش آلتیمیت تیم بازی، محبوب‌ترین حالت فیفا، منتشر می‌کند. امسال هم از به روال سال‌های گذشته، این اتفاق رخ داد که در ادامه با هم مروری بر ۵۰ بازیکن برتر فیفا 20 خواهیم داشت.

فیفا 20

۵۰- دریس مرتنز

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: مهاجم مرکزی

پنجاهمین بازیکن برتر فیفا 20، مهاجم بلژیکی باشگاه ناپولی یعنی دریس مرتنز است. بازیکنی که مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم بازی و برای افرادی که به‌سراغ بستن تیم از سری آ ایتالیا می‌روند، گزینه همیشه محبوبی است و سال‌های گذشته هم شاهد استفاده افراد زیادی از این بازیکن بودیم. با اینکه مرتنز یک بازیکن فیزیکی نیست و قد نسبتا کوتاهی هم دارد، اما سرعت بالا و مخصوصا قدرت دریبل‌زنی ۹۰ به وی این اجازه را می‌دهند تا قدرت عبور از هر دفاعی را داشته باشید. ترکیب این موارد با مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره و همینطور ویک فوت چهار ستاره مرتنز را به بازیکنی تبدیل می‌کنند که هم به‌عنوان یک بازیکن پست CAM و هم به‌عنوان یک مهاجم نوک می‌تواند قابل استفاده باشد. همچنین به لطف امکان تغییر سریع سیستم تیم در بازی، می‌توانید حتی به‌عنوان وینگر هم از این بازیکن استفاده کنید. 

فیفا 20

۴۹- آیمریک لاپورت

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: مدافع وسط

فرانسه بازیکنان با‌کیفیت زیادی در فیفا 20 دارد و یکی از آن کشور‌هایی است که حتی می‌توان برای بستن تیم در آلتیمیت تیم هم به سراغش رفت. یکی از بهترین بازیکنان این کشور و صد البته بهترین مدافعان بازی فیفا 20، آیمریک لاپورت بازیکن باشگاه منچسترسیتی است که سال گذشته عملکرد بسیار درخشانی در دنیای واقعی داشت و به همین دلیل هم EA امسال قدرت کلی وی را به ۸۷ افزایش داده است. در کنار سرعت قابل‌قبولِ ۶۴ برای یک مدافع وسط، لاپورت فیزیک عالی ۸۲ و همینطور قدرت دفاعی بسیار خوب ۸۸ دارد و همین هم کار را برای مهاجمین در روبه‌رو شدن با وی سخت می‌کند. این مدافع فرانسوی همچنین با دقت پاس ۷۱ از این حیث هم شرایط خوبی دارد و می‌توانید با خیال راحت با وی پاس‌های کوتاه یا بلند را برای بازیکنان تیم‌تان ارسال کنید. 

فیفا 20

۴۸- تیاگو

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: هافبک وسط

در جایگاه چهل و هشتم بهترین‌های فیفا 20، نام تیاگو، هافبک وسط اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ دیده می‌شود که تقریبا می‌توان وی را یک بازیکن کامل دانست که در تمامی زمینه‌ها می‌تواند گزینه قابل اتکایی باشد و در برخی جنبه‌ها هم واقعا عالی است. تیاگو با سرعت ۶۹، هافبک خیلی سریعی نیست اما در پست CM قابل استفاده خواهد بود و دقت پاس عالی ۸۵ وی می‌تواند تا حد زیادی سرعت متوسطش را جبران کند. از آن مهم‌تر، قدرت دریبل‌زنی بی‌نقص ۹۰ و همچنین مهارت‌های تکنیکی پنج ستاره این بازیکن است که به‌لطف آن‌ها می‌توانید تمام حرکات تکنیکی موجود در بازی را با این بازیکن انجام بدهید و به‌راحتی از مدافعین حریف عبور کنید. تیاگو حتی در زمینه شوت هم با سطح کلی ۷۴ شرایط خوبی دارد و در مواقع لزوم، می‌توان روی گلزنی وی هم حساب کرد. 

فیفا 20

۴۷- برناردو سیلوا

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: وینگر راست

برناردو سیلوا، وینگر پرتغالی باشگاه منچسر سیتی، سال گذشته یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و به همین دلیل هم این روز‌ها حرف و حدیث‌های زیادی در رابطه با عدم حضور وی در لیست نهایی بهترین بازیکنان سال فیفا به‌وجود آمده است. اما فارغ از این موضوع، عملکرد خوب سیلوا حداقل توسط شرکت EA دیده شده و کارت اولیه وی در بازی به سطح ۸۷ ارتقا داشته است. سرعت ۸۱ این بازیکن شاید برای یک وینگر بسیار عالی نباشد و بتوانید وینگر‌های سریع‌تری هم برای تیم خودتان پیدا کنید، اما در صورتی که از طریق تغییر چینش ترکیب سریع بازی سیلوا را به پست‌های مرکزی‌تر مثل CAM منتقل کنید، یک هافبک بسیار سریع خواهید داشت. سیلوا همچنین دقت پاس خیلی خوب ۸۳ دارد و می‌تواند یک بازیساز خوب برای تیم شما باشد و مهارت دریبل‌زنی عالی ۹۲ و ترکیب آن با مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره این بازیکن هم وی را به یک دریبل‌زن حرفه‌ای تبدیل می‌کنند. 

فیفا 20

۴۶- توبی آلدرویرلد

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: مدافع وسط

توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی باشگاه تاتنهام، چهل و ششمین بازیکن برتر فیفا 20 است. هرچند در فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعه‌های مختلفی پیرامون پیوستن وی به تیم‌های دیگر لیگ برتر یا حتی سری آ وجود داشت، اما در نهایت این بازیکن در تاتنهام ماندگار شد. سرعت بدون شک یکی از نقاط قوت آلدرویرلد نیست اما سطح کلی ۶۴ در این زمینه برای یک مدافع قابل قبول است. بدون شک اصلی‌ترین نقطه قوت آلدرویرلد قدرت دفاعی کلی ۸۸ وی است که باعث شده این بازیکن در زمینه‌های مثل تکل‌زنی یا قطع توپ کیفیت خوبی داشته باشد. به این‌ها باید فیزیک خوب ۷۹ وی و همینطور مهارت پاس ۷۲ را هم اضافه کنیم که اولی باعث می‌شود در نبرد‌های یک در برابر یک فیزیکی که از قضا نقش پررنگی هم در بازی امسال دارند آلدرویرلد حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد. 

فیفا 20

۴۵- سون هیونگ-مین

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: مهاجم مرکزی

رتبه چهل و پنجم بهترین‌های فیفا 20 در اختیار سون هیونگ-مین، مهاجم کره‌ای باشگاه تاتنهام قرار دارد که در واقع بهترین بازیکن آسیایی بازی هم به‌حساب می‌آید. عملکرد خوبی که این بازیکن فصل گذشته داشت، باعث شده تا امسال سطح کلی وی به ۸۷ ارتقا پیدا کند و همینطور شاهد تغییر پست وی هم از وینگر چپ به CF هستیم که باعث خواهد شد قرار دادنش در ترکیب‌های فاقد وینگر در بخش آلتیمیت تیم بازی کار راحت‌تری باشد. سون بدون شک یکی از بهترین مهاجمین بازی است چرا که سرعت بالای ۸۸ وی اجازه عبور راحتش از مدافعین کند را فراهم خواهد کرد و دقت شوت‌زنی عالی ۸۶ و ترکیب آن با ویک فوت پنج ستاره هم باعث می‌شود تا سون با استفاده ار هر دو پا ضربه‌های خطرناکی راهی دروازه حریفان کند. در کنار این ویژگی‌ها مهاجم کره‌ای قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۷ و مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره هم دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات