تخفیف ۵۰ درصدی در حراجمعه فروشگاه اینترنتی خانومی

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی خانومی هم‌زمان با انتظار افزایش قیمت‌ها، تصمیم گرفته است قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی خود را ثابت نگه دارد و برای رفاه حال مشتریانش در سراسر کشور تخفیف‌هایی روی محصولات خود اعمال کند.
تبلیغات

ایران یکی از مصرف‌کنندگان اصلی لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان است. باتوجه وقایع رخ‌داده در روزهای اخیر و بحث افزایش قیمت بنزین، همین امر باعث ایجاد نگرانی در میان خریداران این محصولات شده است. با‌توجه‌به اینکه افزایش قیمت برخی از حامل‌های انرژی بر قیمت نهایی محصولات برای رسیدن به دست مشتریان تأثیر می‌گذارد، فروشگاه اینترنتی خانومی اعلام کرده است قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی این فروشگاه افزایش نخواهد یافت و به‌منظور رفاه حال خریداران، قیمت‌ها ثابت نگه داشته شده است.

فروشگاه اینترنتی خانومی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی است که حجم درخورتوجهی از لوازم آرایشی و بهداشتی کشور را تأمین می‌کند. مدیرعامل فروشگاه خانومی در‌همین‌زمینه اظهار کرد:

با افزایش نرخ بنزین تصمیم گرفتیم قیمت محصولات ثابت نگه داشته شود و قیمت محصولات فروشگاه افزایش نیابد. همچنین برای کمک به سبد خانوار، تخفیف‌هایی بیشتر از ۵۰ درصد روی برخی از محصولات اعمال شده تا بتواند به کاهش هزینه‌ی خانواده‎ها در این شرایط کمک کند.

فروشگاه خانومی مشتری‌محوری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است و قصد دارد در شرایط کنونی درکنار خانواده‌ها باشد و به کاهش هزینه‌‌ی آن‌ها کمک کند.

خانومی

فروشگاه خانومی به‌منظور کمک به سبد خانوار تصمیم گرفته است کمپین «حراج جمعه» را روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه و جمعه، ۶ و ۷ و ۸ آذر، برگزار کند. در این کمپین روزی سه نوبت تخفیف‌های ویژه‌ای برای خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته شده است.

هدف از برگزاری حراج جمعه این است که خانواده‌ها بتوانند در این حراج، لوازم آرایشی و بهداشتی موردنیاز خود را با ارزان‌ترین قیمت ممکن تأمین کنند. البته این تخفیف‌ها به‌صورت محدود است و به‌سرعت تمام می‌شود. علاقه‌مندان برای اینکه بتوانند در حراج جمعه فروشگاه اینترنتی خانومی محصول دلخواهشان را بخرند، پیشنهاد می‌شود در ساعات اولیه‌ی این حراج برای خرید اقدام کنند.

فروشگاه خانومی اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است که از ۶ سال پیش، فعالیت خود را آغاز و بهترین مارک‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و... را عرضه کرده است.

در‌حال‌حاضر، فروشگاه خانومی با ۲۵۰ برند به‌صورت رسمی در حال همکاری است و محصولات آرایشی و بهداشتی را مستقیما از تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان معتبر به دست مشتریان سراسر کشور می‌رساند. این فروشگاه همچنین خدماتی همچون مشاوره برای خرید محصول متناسب با نوع نیاز دراختیار مشتریان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به خرید از فروشگاه خانومی می‌توانند به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات