می بند 3i شیائومی با قیمت ۱۸ دلار معرفی شد

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ردیاب تناسب اندام می بند 3i شیائومی با قیمت اقتصادی ۱۸ دلار و بدون بهره‌مندی از حسگر پایش ضربان قلب عرضه در بازار هند معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی از نخستین ردیاب تناسب اندام اقتصادی خود که گفته می‌شود برای عرضه در بازار هند رونمایی کرد. می بند ۳ آی (Mi Band 3i) از طراحی ظاهری تقریبا مشابه می بند ۳ بهره می‌برد. درواقع هر دو گجت پوشیدنی شیائومی از بسیاری جهات مشابه یکدیگر هستند. 

می بند 3i از نمایشگر OLED تک رنگ ۰.۷۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸ در ۸۰ به‌همراه دکمه‌ی خازنی در زیر نمایشگر که امکان برقراری ارتباط با UI دستبند را فراهم می‌کند، بهره می‌برد. دستبند هوشمند جدید چینی‌ها برخلاف می بند ۳ و می بند ۴ فاقد حسگر پایش ضربان قلب است. 

می بند 3i

به‌غیر از قابلیت پایش ضربان قلب، دستبند جدید شیائومی از تمامی امکاناتی که کاربران از دستبند هوشمند اقتصادی انتظار دارند، برخوردار است. می بند ۳ آی مجهز به گام‌شمار و کالری سنج با الگوریتم بهبودیافته، سیستم پایش خواب باکیفیت بالاتر از قبل و ردیاب فعالیت‌های بدنی است. دستبند جدید امکان ردیابی فعالیت‌های بدنی مانند دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه سواری و تردمیل را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.  

می بند ۳ آی با قیمت ۱۸ دلار به‌فروش می‌رسد که قیمتی بسیار پایین‌تر از ردیاب‌های تناسب‌اندام مشابه را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات